Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Kuumaa, kuumaa...

Pupulandia

25-vuotiaan tyttösen pohdintoja tyylistä, muodista, kauneudesta ja sen sellaisesta.

maanantai 24. syyskuuta 2007

Kuumaa, kuumaa...

Viime viikonloppuna sattui jotakin kerrassaan erikoista. Asuintalossani, muutama kerros ylempänä, oli tulipalo perjantain ja lauantain välisenä yönä. Heräsin keskeltä täyttä unta siihen, kun joku hakkasi ulko-oveani nyrkillä. Arvelin, että joku känniläinen oli vain erehtynyt ovesta, mutta hetken päästä hakkaaminen jatkui, ja tällä kertaa joku huusi kovaan ääneen: "Avatkaa ovi, täällä on Pelastuslaitos!" Tietysti säikähdin kovasti ja säntäsin ovelle. Oven avattuani, mietin olinko yhä unessa, sillä sen takana seisoi Maailman Komein Palomies. Oli luonnollisesti tullut pelastamaan minua. ;) No palomies selitti tilanteen ja sanoi, että mahdollisesti koko talo jouduttaisiin evakuoimaan. Hän kuitenkin sanoi tulevansa kohta uudestaan selvitettyään tilannetta paremmin ja käski minut takaisin sisälle.

Tämähän oli kuin parhaastakin fantasiaunesta, jossa seuraavaksi heittäytyisin palomiehen vahvoille käsivarsille ja pyytäisin häntä kantamaan minut turvaan. :D Palasin kuitenkin pian maanpinnalle, eikä se ollut kaunista. Nukun yleensä pelkissä alushousuissa, mutta tällä kertaa olin ilmeisesti palellut illalla, koska olin laittanut yöpaidan ja sattumalta vielä varmaan sen kaikista rumimman mahdollisen! Tuo kammottava kaapu on äitini vanha, peruja jostain 80-luvulta. Se on koristeltu lapsekkailla kuvilla kissoista ja lisäksi puoleen reiteen ulottuvassa helmassa on hyvin paksu, hieman muuta helmaa kireämpi resori. Ah, seksikästä kerrassaan! No tähän kammotukseen olin pukeutunut Maailman Komeimman Palomiehen sattuessa ovelleni. Kertoessani tätä tarinaa äidilleni puhelimessa, hän meinasi kuolla nauruun ja kysyi, että kai nyt heti tässä välissä kävin vaihtamassa jotakin muuta päälleni. No EN! Olin unesta sekaisin, ja tulipalosta peloissani. Hetken päästä palomies palasi ja kertoi tilanteen olevan hallinnassa ja muiden asuntojen turvassa, joten voisin mennä takaisin nukkumaan. Ei siis kantanut minua turvaan, hitto.


Kuvan palomies ei liity juttuun (, vaan löytyi täältä).

Mitä opin tästä... Menen tästä lähtien nukkumaan vain kauniissa yöasuissa. :P Tosin turhaa lienee, sillä tunnetustihan salama ei iske samaan paikkaan kahdesti. Veikkaan myös, että palomiehellä oli varmastikin hieman muuta mielessä kyseisellä hetkellä kuin tämän tyttölapsen yöllinen pukeutuminen. Millainen on sinun yöasusi?


Tunnisteet:

14 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Nauroin :D Voi sinua raukkaa! Täytyypä silti myöntää, että jos palomies minut herättäisi yöllä ei näky varmasti olisi hehkeämpi: Nukun yleensä jollain rumalla ylisuurella t-paidalla ja pörrösukilla. Namnam.

24. syyskuuta 2007 klo 16.27  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hihih! Mahtava tilanne. :D (Siis tietysti, kun ei mitään pahempaa sattunut.)

Itsekään en mitenkään järin hemaisevana olisi ovea päässyt avaamaan, yöpaitana toimii perustoppi tai iso t-paita. Ois mulla pari sellasta oikeen nättiä setsikästä babydoll-tyyppistä ratkaisuakin, mutta ei niistä ole niin suurta iloa yksin nukkuessa.. ;)

24. syyskuuta 2007 klo 17.04  
Blogger Lise kirjoitti...

Voi ei! :D tuollaista tapahtuu vain tarinoissa! Ehkä palomies oli heikkona söpöilyyn (ja kuka sellaisen ylihempeän miehen haluaa?:D) ja olit sen mielestä ihana ;) Minä avaisin joko mummini vanhassa nilkkaan asti ulottuvassa kirkkaanpunaisessa yömekossa jossa on sinisiä ja vihreitä raitoja tai sitten alasti :D Luultavasti heittäisin kuitenkin teepparin ja poikkiksen bokserit päälle ennen kuin avaisin oven :)

24. syyskuuta 2007 klo 17.41  
Blogger dolce kirjoitti...

Olipas aikamoinen tarina.. :)

Minä en osaa nukkua yöpaidassa enkä pyjamassa, vaan nukun aina pelkissä alkkareissa. Voisi siis olla vielä koomisempi näky, jos yöllä joutuisin samaan tilanteeseen..(toivottavasti en!)

24. syyskuuta 2007 klo 17.55  
Blogger noir sur blanc kirjoitti...

Hah, olipas hauska teksti :D että jotain tuollaista oikeasti taphtuu..! Minulla myös yleensä vain joku ruman värinen t-paita yöpaitanani :P

24. syyskuuta 2007 klo 17.55  
Blogger S kirjoitti...

Kiitti päivän piristyksestä! :D :D

24. syyskuuta 2007 klo 17.57  
Blogger Bisquits kirjoitti...

Yleensä nukun jossain Hello Kitty -söpistyksessä (minulla on useampi HK-yöpaita erimallisina). Jos heräisin kesken unieni palomiehen koputukseen, tukkani muistuttaisi trollin pehkoa. :-D

24. syyskuuta 2007 klo 18.10  
Blogger setsu kirjoitti...

Ihana postaus! Sai nauramaan ääneen :D
Jaa, minä tykkään nukkua aikalailla pelkissä pikkuhousuissa :D Joskus kylminä öinä tulee vedettyä t-paita ylle, mutta vaatteet öisin jotenkin ahdistaa. Joskus kesäisin on kiva nukkua jossain silkkiunelmassa, koska peitto tulee kuitenkin potkittua lattialle, niin ei jää ihan kokonaan paljaaksi.

24. syyskuuta 2007 klo 18.47  
Blogger Salla kirjoitti...

Ensi yönä sitten meikit naamalla ja korkkarit jalassa nukkumaan ;) Tiedätkö muuten mistä palo sai lähtönsä?

24. syyskuuta 2007 klo 20.24  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Väkisinkin tätä lukiessa alkoi hihityttää, vaikka kyseessä vakava asia onkin. :D Mulle jos sattuisi vastaavanlaisesti täällä kotikotona jossa nyt olen, asunani olisi riemunkirjavat kukkahousut (mun lököhousut jostain ala-asteen alusta, nykyään pituus riittää vähän polven alle eikä lökötyksestä ole tietoakaan) ja turkoosi t-paita porkkanapainatuksella. :P

24. syyskuuta 2007 klo 22.19  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Itse avaisin oven seksikkäästi alasti (jos en paniikissa tajuaisi pukea äkkiä jotain riepua päälleni) ja lisäksi mulla olisi todennäköisesti vartalon etupuoli täynnä lakanan rypyistä jääneitä viiruja (koska nukun mahallani) :D

25. syyskuuta 2007 klo 7.48  
Blogger Jenni kirjoitti...

Johanna: No en usko, että kukaan muukaan kyllä siihen aikaan yöstä täydessä tällingissä tulisi ovea avaamaan. :D Kello oli varmaankin jotain viisi aamulla. Tämä siis olkoon selitykseni. ;)

Duussi: Vakava tilannehan tuo tietysti oikeasti oli, mutta minun tapauksessani tuostakin löytyy naurettavia piirteitä. :D Minulla ei edes ole yhtään babydoll-tyyppistä yöasua, joten täytynee lähteä ostamaan vastaisuuden varalta. ;)

Lis: No sanopa muuta! :D Näköjään tapahtuu tarinoissa ja minun elämässäni. Ja siis minähän olin tietysti ihanaakin ihanampi kaavusta huolimatta. ;)

Dolce Vita: Minäkin nukun yleensä pelkissä pikkuhousuissa, mutta asuntoni on hieman viileä, ja joskus nukkumaan mennessä on pakko laittaa jotakin lämmintä päälle. Jos olisin ollut pelkissä pikkuhousuissa, olisin kylläkin varmaan vetäissyt jonkun paidan päälle ennen oven avaamista. :D

Noir sur Blanc: Tästä lähtien on varauduttava ihan kaikkeen. :D

Sharon: Eipä kestä. :D

Bisquits: Niin siis tämän kaavun lisäksihän päässäni oli juuri tuollainen trollin pehko. Veikkaan, että näytin siltä kuin olisin pompannut suoraan 80-luvulta avaamaan ovea Dingo-tyylisessä kampauksessani ja siinä äitini vanhassa yöpaidassa. :D

Noora: No hauska kuulla, jos kommellukseni ovat saaneet naurutkin aikaiseksi. :D Minä en kyllä koskaan potki peittoa pois, mutta usein riisuudun yön aikana alushoususilleni, jos olen illalla sattunut jotakin päälleni laittamaan.

Salla: Siis todellakin! ENSI kerralla, kun MKP tulee pelastamaan minua, näytän samalta kuin Kauniiden ja Rohkeiden hahmot nukkumaan mennessä. Täydet pakkelit naamassa ja hiukset laitettuna. ;)

Jose: Kyllähän se silloin yöllä olikin aika vakava asia ja itseäkin ihan oikeasti pelotti, ainakin siinä vaiheessa kun tilanteen vakavuus ei vielä ollut täysin selvillä. Oma yöasusi kuulostaa lähestulkoon yhtä seksikkäältä kuin minun. Tervetuloa MKP! ;)

Anonyymi: Minä en jostain syystä osaa nukkua alasti. Pikkuhousut jalassa tuntuu turvallisemmalta. :D

25. syyskuuta 2007 klo 8.36  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hah, päivän naurut. :D No onneksi palo ei levinnyt tai mtn. :>

25. syyskuuta 2007 klo 17.43  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

(
)
(
)
(
)
(
)
(
)
(

25. syyskuuta 2007 klo 19.14  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu