Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Some like it ROCK

Pupulandia

25-vuotiaan tyttösen pohdintoja tyylistä, muodista, kauneudesta ja sen sellaisesta.

keskiviikko 19. joulukuuta 2007

Some like it ROCK

Tänään koitti se pelätty ja odotettu päivä, jolloin marssin kampaajan pakeille ensimmäistä kertaa miltei vuoteen. Kävin ennen kampaajakäyntiä tulostamassa paperille muutaman inspiraatiokuvistani, jotta voisin helpommin havainnollistaa mitä haluan. Ilmaisin vienosti, etten ehkä halua ihan yhtä rokkia kampausta, mutta melkoisen rokki tästä taisi silti lopulta tulla. :D Nyt todella näkee, että olen käynyt leikkauttamassa hiuksiani, ei varmasti jää siis huomaamatta keneltäkään! Tässä siis lopputulos leikkauksen jälkeen (ja ennen-kuva on nähtävissä täällä).


Piipahdin siis nyt melko uudessa kampaamossa nimeltä Hiusfriikki (, jossa luottokampaajani nykyisin työskentelee) ja täytyy myöntää, että tämänpäiväinen oli ehkä nautinnollisin kampaajakokemukseni koskaan (myöskin kallein). Heti ensimmäiseksi minut ohjattiin hiustenpesupaikalle, jossa sain superkosteuttavan hiushoidon ja rentouttavan päähieronnan. Kokemuksen kruunasi tuoli, joka antoi minulle shiatsu-hierontaa koko operaation ajan. :D Hiustenpesun jälkeen kampaaja kysyi, tahtoisinko esimerkiksi glögiä. Yllätyin kovasti tällaisesta palvelusta ja hämmentyneenä otin glögimukin vastaan. Glögin lisäksi minulle tarjottiin suklaata sekä uusimpia muoti- ja hiuslehtiä luettavaksi. Mainiota. :)


Keskustelin kampaajan kanssa myös värjäyshaaveistani. Hän oli sitä mieltä, että minun kannattaisi ehdottomasti ensin kokeilla kevytsävytettä tai raitoja, jotta ero nykyiseen väriin ei tulisi liian rajuna. Lähtiessä minulle tarjottiinkin erittäin mielenkiintoista uutta tuotetta, sävyttävää hoitoainetta, jonka päädyin ostamaan. Hauskoilla tarroilla varustetut lasipurnukat näyttivät todella houkuttelevilta, joten jo niiden ulkonäkö kiinnitti huomioni. Tuote toimii siis kuten tavallinen hoitoaine, mutta siihen on lisätty väripigmenttiä. Hiusten sävyttymistä voi säädellä käyttötiheyden ja vaikutusajan avulla. Katsotaan siis minkäväriseen lopputulokseen tällä päästään, kunhan uskallan kokeilla! :)



Tunnisteet:

31 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Uudet hiuksethan näyttää villeille, samanlaisia mallailin itsellenikin. Tuo sävyttävä hoitoainehan kuulostaa huippukeksinnöltä! Tietysti kohta hesarissa lukee takaisinveto, että tuote aiheuttaa syöpää sun muuta.

19. joulukuuta 2007 klo 22.13  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Vinkee rokkitukka! :) Sopii hyvin sun kasvoihin. Hiukan harmittaa, että itse täytyy pysytellä aina samankaltaisessa mallissa kuin sun ennen-kuvassa, omat kasvot on niin pyöreät.. tai mistäs sitä tietää, sopisko tuollainen revitympi veto, kun ei ees uskalla kokeilla. :D

19. joulukuuta 2007 klo 23.11  
Blogger eeva kirjoitti...

Kiva uusi tukka! Kampaajakäynnistä haaveilen minäkin, tosin jollain ihme logiikalla onnistun aina lykkäämään sitä. Esim. nyt on perusteluna "ihan turha mennä ennen joulua, jouluna vaan makaa verkkareissa kotona suklaarasia sylissä..." Tätä ennen syynä oli Thaimaan reissu "kun siellä aurinko kuitenkin polttaa hiukset ihan kauheiks" ja sitä ennen tenttiviikko "no sillon mä oon kuitenki vaan verkkareissa..."
Katsotaanpa, jos uuden vuoden aloittaisi uudella tukalla.
Tuollaisesta sävyttävästä hoitoaineesta en ollut kuullutkaan! Kuulostaa jotenkin tehokkaammalta kuin ne sävyttävät shampoot.. jotka niin ihanasti kuulemma värjäävät valkoisen paidan (ja uimahallissa veden).

20. joulukuuta 2007 klo 0.28  
Blogger Milja kirjoitti...

Todella kiva tukka tosiaan! Vähän erikoisempi ja sopii sinulle mielettömän hyvin :) Koko kampaajakäynti kuulostaa muutenkin varsin nautinnolliselta. Itse vähän jopa pelkään kampaajalla käyntiä, mutta tuo kyllä pisti houkuttelemaan ;)

Nyt vain kaihertaa se, kun itse lahnailen aina vain samassa tylsässä letissä! Kun vain uskaltaisi olla vähän rohkeampi...

20. joulukuuta 2007 klo 1.31  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ihan älyttömän makee tukka! Sopii sinulle tosi hyvin ja toivon, että itsekin olisin ensi kerralla kampaajalla vähän rohkeampi ja uskaltaisin kokeilla jotain muutakin kuin "leikkaa vaan huonot latvat pois".

20. joulukuuta 2007 klo 8.12  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

hieno letti! mun sisko kävi tuossa samassa kampaamossa hääkampauksessa ja meikissä, ja niistä tuli tosi kivat. Siis tosi yyberkivat, ja mä sentään olen kampaausten ja meikkien suhteen nirso (esim. omani tuona samaisena päivänä olivat no, ei niin onnistuneet...). Oon nyt kerännyt rohkeutta (ja rahhaa) mennä itsekin tuohon kampaamoon, mutta vähän samantyylisiä tekosyitä on ilmassa kun Kirsikalla, "eihän sitä nyt ennenjoulua, kun vaan pipopäässä ja verkkareissa...".

20. joulukuuta 2007 klo 10.28  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Tukkasi <3

20. joulukuuta 2007 klo 12.34  
Blogger Sanna kirjoitti...

Näyttää ihan hemmetin hyvältä! Me so likey!

Malli näyttää siltä, että siitä saa erilaisilla aineilla ja käsittelyillä todella monipuolisia versioita, eli siitä vaan kokeilemaan. Ja tiedätkö, vasurista kuvasta näkee, että näyttäisit syötävän suloiselta myös lyhyissä hiuksissa. Jos siis pitkät kutrit alkavat joskus kyllästyttää, suosittelen mitä lämpimimmin lyhyttä pixie-tukkaa. Nam! :)

20. joulukuuta 2007 klo 12.59  
Blogger cisel kirjoitti...

Näyttääpä uusi look hyvältä! :) Itsekin pitäisi raahautua kampaajalle, jospa vielä saisi samanlaista palvelua kuin sinä sait...

Itse olen kokeillut sävyttävää hoitoainetta, ja täytyy kyllä todeta, etten huomannut minkäänlaista eroa, vaikka käytin ainetta useasti ja annoin vaikuttaa pitkään. Toivotaan, että sinun tuotteesi on parempaa laatua. :)

20. joulukuuta 2007 klo 13.57  
Blogger Jenni kirjoitti...

Ensinnäkin kiitos ihan kaikille kivasta palautteesta. Olen ollut yllättynyt uuden kampaukseni saamasta positiivisesta huomiosta. Itse kun olin aluksi hieman hämmentynyt uuden pääni kanssa, että tuliko tästä liiankin rokki. :D Kommenttinne ovat kuitenkin saaneet minut vakuuttuneeksi, että lopputulos on onnistunut. :)

Puolustaja: Kiitoksia! :) En tosiaan tiedä vielä, miten tehokas tuo hoitoaine mahtaa olla, mutta se nähdään, kunhan uskallan kokeilla.

Duussi: Kiitos. :) Itse asiassa minulla itselläni on melko leveät kasvot. Suosittelen etsimään osaavan kampaajan, sillä kyllä hän sitten osaa neuvoa, millainen malli sinun kasvoillesi sopii. Revitytkin mallit voivat varmasti sopia mainiosti pyöreille kasvoille. :)

Kirsikka: Kiitos vain. :) Edellinen tukkapostaukseni havainnollisti loistavasti, kuinka kärsin itse tästä samasta lykkäys-vitsauksesta. Onnistuinhan nytkin vuoden ajan vitkuttamaan kampaajalle menoa. :D Uusi vuosi -> uusi tukka -logiikka kuulostaa oikein toimivalta. Nyt siis vain kampaaja-aikaa varailemaan! Ja toivotaan, että hoitoaine värjää paitojeni sijaan tukkani. :D

Vendeta: Kiitos. :) Itse olin kieltämättä hetken aikaa kotiin päästyäni suu viivana, että tulikohan nyt tehtyä liiankin villi ratkaisu. Mutta hiukset ovat uusiutuva luonnonvara. Ja sitäpaitsi mitä enemmän tätä katselen, sitä enemmän tästä pidän. Osaksi kokeiluistani on kiittäminen mahtavaa kampaajaani, jolla aina riittää mielikuvitusta keksiä minulle jotakin uutta. :) Nyt ensi kerralla rohkeutta vain peliin ja kokeile sinäkin jotain ihan toisenlaista!

Pinja: Kiitos kovasti. :) Ja sinulle samat sanat kuin Vendetalle tuossa edellä. Hiukset kasvavat aina takaisin, joten nyt rohkeutta vain peliin. Hyvä kampaaja osaa kyllä nähdä, millainen kenellekin sopii. :)

Kiki: Kiitos. :) Olin kyllä itse todella tyytyväinen Hiusfriikissä saamaani palveluun, joten voin sitä lämpimästi suositella. Aloita uusi vuosi uudella tukalla, kuten Vendetakin aikoi. :)

Anonyymi: <3

Sanna: Voi kiitos! Kommenttisi sai jälleen hymyn aikaiseksi. :) Tänä aamuna kyllä hieman hirvitti, kun laitoin tukkaani ensimmäistä kertaa itse. Mutta ihan hyvin loppujen lopuksi onnistuin, eikä tälle onneksi tarvitse kovin ihmeitä tehdä. Mitä lyhyeen tukkaan tulee... Minusta esimerkiksi Mia Farrowilla on ollut maailman ihanin lyhyt tukka nuorena, mutta rohkenen silti epäillä, ettei sellainen sopisi minun kasvojeni malliin. Kasvoni ovat enemmänkin pyöreät ja leveät kuin kapeat ja sirot, jollaisiin lyhyt tukka parhaiten sopii. Pidetään silti mielessä, jos joskus armotta kyllästyn pitkiin hiuksiin. ;)

Cisel: Palvelu oli kyllä parasta, mitä olen koskaan saanut. Toivottavasti tällaisia täyden palvelun kampaamoita on muuallakin Suomessa. :) Todella toivon, että oma hoitoaineeni on parempaa kuin sinun kokeilemasi, sillä pulitin purnukasta melkein 30 euroa. Kyllä siis harmittaisi, jos väriä ei tukkaani siitä irtoaisi. Lupaan raportoida tuotteen toimivuudesta heti, kun sitä pääsen kokeilemaan.

20. joulukuuta 2007 klo 16.00  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

siitähän tuli kiva! sulla on muuten mielettömän isot ja nätit silmät :)

20. joulukuuta 2007 klo 16.33  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

APUA!! Aivan mahtavat hiukset!!! Tahtoo samanlaiset!! Hitto kun olisi rohkeutta kokeilla.

20. joulukuuta 2007 klo 19.55  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Awawa. Ei ole liian rokki, just hyvä! Sun väris tasapainoittaa kivasti.

20. joulukuuta 2007 klo 21.57  
Blogger Unknown kirjoitti...

OI vitsi sun hiukses on ihanat! Aika kiva idea tolla hoitoaineella. Pitäisköhän kokeilla... Oliko kovin hintava?

21. joulukuuta 2007 klo 19.25  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Rokrok beibee!!! Härre god, huh huh...
Parahin Jenni, sä näytät uudessa fledassasi aivan sairaan hyvältä.
Tervetuloa tänne "suureen" maailmaan. Mä voisin enemmän kuin mielelläni esitellä sulle muutamia rokkimestoja, kun muutenkin oot noin rock!

22. joulukuuta 2007 klo 1.28  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

tuollainen ns. sivuotsis käy mielestäni sinulle NIIN paljon paremmin! mutta hiuksethan ovat uusiutuva luonnonvara ja kivaa vaihteluahan nuokin on :-) hyvää joulua!

23. joulukuuta 2007 klo 19.51  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

lättänä kampaus. -_-

24. joulukuuta 2007 klo 14.25  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

kiva tuo uus tukka! tykkään muutenkin sun teksteistä kauheesti ja on harmi, kun kirjotat niin kauheen harvoin. mutta parempi sekin kun ei mitään! =) ja hauskaa joulua!

25. joulukuuta 2007 klo 0.52  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Dido;

Ostin karvalakinkin
ja parran kasvatin, sun
esimerkkis ohjaa mua
suuntaan oikeaan
ja valokuvas pöydälläni
mua jaksaa muistuttaa
antaa voimaa ja auttaa,
auttaa jaksaa.

Eminem;

Parahin Hannu Karpo,
mä oon kirjottanu sulle jo kolme kertaa,
mutta vastausta ei oo tullu paskan vertaa.
Mä oon tosi pettyny, musta se on aika paska juttu,
ma haluisin olla sun kaveri tai no ainaki puolituttu.
No enmä viitti tästä enää pitempää lässää,
sul on kova kiire, kato hei kyl mä ymmärrän kyl mä kässään.

Mä sain duunista kenkää ja vaimon oon taas paksuks pannu.
Jos vauva on poika sen nimeks tulee Hannu.
Ainii mä unohin esitellä, mun nimi on Jani.
Ja hei usko pois Hannu, mä oon sun ykkösfani.
Musta sä oot ykkönen,
selkeesti parempi kuin kukaan,
mä yritän toimia niin kuin neuvot
ja elää sun ohjeiden mukaan.

Vaimokin katsoo sun ohjelmaa
vaikkei sil oo niist jutuist hajuu.
Sellanen tyhmä ämmä, sähän tiedät
ei ne mitään tajuu.
Moni muukin on varmaan sanonu tän sulle,
mut musta tuntuu Karpo, et sulla on asiaa just mulle.

Dido;

Ostin karvalakinkin
ja parran kasvatin.
Esimerkkis ohjaa mua
suuntaan oikeaan
ja valokuvas pöydälläni
mua jaksaa muistuttaa
antaa voimaa ja auttaa,
auttaa jaksaan.

Eminem;

No terve Jani!
Kiva kuulla et tykkäät mun showsta,
mä oon sitä mieltä et ahdingostakin voidaan vielä nousta.
Jos kaikki puhaltais siihen hiileen samaan,
niin kukaan ei sekois huumeisiin tai kuumaan kamaan.
Pikkurouvat ja rötösherrat ne koittaa meitä silmään kusta,
oo tarkkana tai sun vaimos tekee selvää jälkee myös susta.
Nyt Jani, jätä se vaimos ja ala olla taas sinkku,
mä laitoin paketin mukaan, siel on poronkäristys ja joulukinkku.

25. joulukuuta 2007 klo 2.38  
Blogger Jenni kirjoitti...

Piste: Voi kiitos kauniista sanoistasi. :)

Anonyymi: Kiitoksia kovasti kivasta palautteesta. Rohkeasti vain kokeilemaan! ;)

Ystävällinen hei: Todella mukava saada näin kivoja kommentteja uudesta kampauksesta. Väri tosin ei ole tällä hetkellä nyt itselle aivan mieluinen. Tukan lyhentyminen sai sen näyttämään huomattavasti tummemmalta, ja tällä hetkellä väri on jokseenkin mitäänsanomaton. Täytynee siis pian kokeilla tummempaa sävyä purkista. :)

Rosa: Kiitos. :) Leikkaus oli hintavampi siihen nähden, mitä olen yleensä tottunut maksamaan. Pitkien hiusten leikkaus maksoi hinnaston mukaisesti 37 euroa, mistä sain parin euron opiskelija-alennuksen. Hoitoainehankinta nosti kampaajakäynnin kokonaishinnan melko korkeaksi.

Till_i_downswing: Kiitos vain kovasti. :) Tuo hupiversio Eminemin Stanista olikin jo ennalta tuttu. :)

Suski: Haa, vihdoin yksi eriäväkin mielipide! :) Olen vähän odotellutkin, että tulisi edes joku, joka sanoisi vanhan olleen parempi. Pidän uudestakin tukasta, mutta vielä osa minusta haikailee vanhan, klassisemman perään. Mutta vaihtelu virkistää ja hiukset kasvavat onneksi aina takaisin. :)

Anonyymi: Selvä. :D

Henna: Kiitos mukavasta kommentista. :) Valitettavasti aikaani syövät myös opiskelu, työ sekä sosiaalisten suhteiden ylläpito, joten toisinaan se on väkisinkin kaikki pois blogiltani. Nyt minulla on kuitenkin paljon intoa kirjoittamiseen, joten yritän raivata enemmän tilaa aikatauluuni myös blogin kirjoittamiselle. Toivottavasti pysyt matkassa ja odotus palkitaan. :)

HYVÄÄ JA RAUHALLISTA JOULUA KAIKILLE! :)

25. joulukuuta 2007 klo 11.51  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Olen seurannut blogiasi jo pidemmän aikaa ja pidän siitä paljon. Yhtenä päivänä meillä oli kylässä sukulaisiamme, jotkä puhuivat Jennistä, joka oli ollut Belgiassa opiskelemassa. En voinut olla ajattelematta sinua ja haluaisinkin nyt tiedustella, satutko olemaan kotoisin etelä-pohjanmaalta.

25. joulukuuta 2007 klo 16.06  
Blogger Jenni kirjoitti...

Ina: Onpas hurjaa. :D En osaa nyt yhtään sanoa, onko kyseessä vain todella kummallinen sattuma, vai olemmeko sukua? :D En ole itse asunut Pohjanmaalla koskaan, mutta minulla on kyllä sukulaisia, jotka asuvat siellä. Missä sukulaisesi tarkemmin asuvat?

25. joulukuuta 2007 klo 19.23  
Blogger Siru kirjoitti...

oi, tosi rohkeat! onnea uudelle tukalle!

juliet xxx

25. joulukuuta 2007 klo 19.47  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Tosi kiva tukka, mulla oli ennen hieman samanlainen leikkaus!
Joo kyllä se minä olin siellä UFF:ssa sovittamassa sitä jättivillatakkia. Luulen muistavani sut myös, kävelit siitä aika läheltä ohi.. muistan nimittäin kasvot aika hyvin ja tietysti tyylikkäät ihmiset. :) Sullakin on tosi kiva blogi!

26. joulukuuta 2007 klo 1.26  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

On kyse sitten jostain eri henkilöstä, sillä hän on kuulemma asunut pohjanmaalla. Nimi, ikä ja maa vain sopivat hyvin myös sinuun.

26. joulukuuta 2007 klo 10.36  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

olet valtavan kaunis! todella ihanat ja söpöt hiukset, haluaisin itsekin leikata mutta kihara ja kamalan paksu tukka ei oikein tuollaiseen malliin taivu... valitettavasti.

26. joulukuuta 2007 klo 12.39  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

anteeksi vain, mutta aivan kamalat hiukset :)

27. joulukuuta 2007 klo 18.11  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

tosi nätit hiukset haluisin samanlaiset

30. joulukuuta 2007 klo 19.04  
Blogger Ee kirjoitti...

Hienosti leikatut hiukset! Kyllä minun mielestäni kampaajakäyntiin kuuluu aina pieni luksus, joten glögimuki vaan käteen!

31. joulukuuta 2007 klo 8.43  
Blogger Sini kirjoitti...

Rohkea kampaus ja sopii sinulle todella hyvin :). Itse en uskaltaisi, kun olen niin kaavoihin kangistunut. Seuraan blogiasi aktiivisesti, kirjoitat hyvin! Kaikkea hyvää uudelle vuodelle!

3. tammikuuta 2008 klo 4.10  
Blogger Jenni kirjoitti...

Juliet: Kiitos. :) On kyllä ihan kivaa, kun joskus uskaltaa vähän repäistä!

Fluxor: Hahaa, onpas hauska sattuma! Harvoin minäkään yksittäisiä kaduntallaajia muistan tällä lailla, mutta sinun ja poikaystäväsi tyylit tekivät vaikutuksen. :) Tervetuloa lukemaan, omakin blogisi pääsi heti suosikkeihini.

Ina: Noh, etunimeni lienee melko yleinen, mutta hassua silti, että joku toinenkin samanikäinen Jenni asustellut Belgiassa samaan aikaan. :)

Iina: Kiitos kauniista sanoistasi. :) Niinhän se usein menee, että juuri sellaisten perään haikailee, mitä ei itsellä ole. Minä kun olen aina haaveillut hieman kihartuvista, paksuista hiuksista ja sen sijaan ne ovat hennot ja suorat. :D

Anonyymi: Kiitos kommentistasi. Kaikkia ei voi miellyttää, mutta onneksi hiukset ovat uusiutuva luonnonvara. :)

Benccu: Kiitos. :) Mars, mars, kampaajalle! ;)

Ee: Kiitoksia. :) No nyt minäkin osaan vaatia luksusta, kun olen sellaista kerran osakseni saanut. :D

Sini: Kiitos kivasta kommentista. :) Kyllä minuakin usein hirvittää etukäteen ja saatan harkita kampaajakäyntejä kuukausitolkulla. Pidän kuitenkin vaihtelusta, joten otan silloin tällöin riskejä. Luotan myös siihen, että kampaaja kyllä osaa leikata minulle sopivat hiukset. :) Hyvää uutta vuotta myös sinulle!

4. tammikuuta 2008 klo 8.56  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu