Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Kysely

Pupulandia

25-vuotiaan tyttösen pohdintoja tyylistä, muodista, kauneudesta ja sen sellaisesta.

lauantai 29. maaliskuuta 2008

Kysely


Sain haasteen vastata tällaiseen pieneen kyselyyn Xylitolilta. :)


1. Miten monta blogiviestiä olet kirjottanut blogiisi?
Tämä on 129. viesti. :)

2. Miksi aloitit kirjoittamaan omaa blogia nettiin?
Aloitin blogini hieman vajaa vuosi sitten, toukokuussa 2007. Asuin tuolloin Brysselissä ja kaipasin kovasti suomenkielistä luettavaa. Törmäsin netissä sattumalta muotiblogeihin ja jäin täysin koukkuun. Olen aina ollut kiinnostunut tyyliasioista ja koin, että minulla oli omaa sanottavaa aiheesta, joten perustin oman blogini.

3. Millä nettisivuilla käyt, kun olet netissä?
Olen toivoton nörtti. :) Vietän tietokoneen äärellä usein montakin tuntia päivässä. Vakiosivustoihini kuuluvat sähköpostini, oma blogini sekä muut suomalaiset muotiblogit (, ulkomaisia seurailen hieman harvemmin), Facebook, MySpace, IRC-galleria (tunnen kyllä itseni jo hieman yli-ikäiseksi sinne, joten tulee käytettyä aika vähän nykyään) ja Telkku.com. Surffailen toki muuallakin, mutta nämä sivustot tsekkaan lähes päivittäin.

4. Kenen tyyliä fanitat?
En oikeastaan fanita yhtään ketään, missään asiassa. Jos nyt joitakin esimerkkejä pitäisi mainita, niin mielestäni Kate Mossilla ja Rachel Bilsonilla on pettämätän tyylitaju. :)



5. Onko sinulla omaa kotisivua netissä? (Blogia ei lasketa)
Minulla on jotkut vuosia vanhat eräällä kurssilla tekemäni kotisivut, mutta en ole varma, ovatko ne edes enää toiminnassa. En ainakaan ole päivittänyt niitä ikiaikoihin. :D Tein kuitenkin hiljattain itselleni ammatillisen portfolion nettiin, joten sitä voisi kutsua kotisivuiksi.

6. Osaatko puhua muita kieliä, kuin äidinkieltäsi? Mitä kieliä?
Selviydyn englanniksi erinomaisesti, mutta muiden vieraiden kielten kanssa ei suju yhtä moitteettomasti. Ruotsilla pärjään ja hyvin auttavasti ranskalla ja espanjalla. Olen muinoin opiskellut myös venäjää, mutta muutamia perusfraaseja lukuunottamatta ne taidot ovat painuneet unholaan jo hyvän aikaa sitten.

7. Mitkä ohjelmat seuraat tv:stä?
Katson todella vähän tv:tä. On ollut aikoja, jolloin en ole katsonut televisiota ollenkaan. En seuraa mitään ohjelmaa säännöllisesti, mutta katson silloin tällöin Frendejä, Täydellisiä naisia ja Suomen Unelmien Poikamiestä (HAH). Katsoin myös silloin tällöin Huippumalli haussa -kisailua, mutta se ehtikin jo päättyä. Veikkaan, että tulen satunnaisesti seuraamaan myös Suomen omaa versiota tuosta kisasta. Niin ja tietysti katson myös elokuvia tv:stä joskus.

8. Hissi vai portaat?
Olen laiska, joten vastaan hissi. Jos portaita ei kuitenkaan ole tolkuttoman paljon, olen reipas.

9. Onnen- ja epäonnen numerosi ovat?
Minulla ei ole mitään ehdottomia onnennumeroita. Jostain syystä numerosta 4 on kuitenkin tullut sellainen hyvä numero minulle. Epäonnen numeroa minulla ei ole.

10. Haasta vielä tähän pienimuotoiseen kyselyhaasteeseen 3 bloggaajaa?
Olen nyt tottelematon, enkä haasta ketään. REBEL!

Kuvat täältä ja täältä.

Tunnisteet:

2 kommenttia:

Blogger Minde kirjoitti...

Mä tykkään sun blogin ulkoasusta tosi paljon! Jatka bloggailua!

30. maaliskuuta 2008 klo 16.08  
Blogger Jenni kirjoitti...

Minde: Kiitos. :) Ulkoasu on kyllä ihan yksi Bloggerin valmiista sivupohjista, mutta mukavaa jos miellyttää silmääsi. :)

31. maaliskuuta 2008 klo 9.40  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu