Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Shoppailukierroksen saldoa

Pupulandia

25-vuotiaan tyttösen pohdintoja tyylistä, muodista, kauneudesta ja sen sellaisesta.

keskiviikko 23. heinäkuuta 2008

Shoppailukierroksen saldoa

Nyt esittelen vihdoin viime viikon shoppailukierroksen saldoa, josta muutamat ovatkin jo uteliaina kyselleet... Kierroksen seuraukset näkyvät nyt niin lompakossani kuin vaatekaapissanikin. Vaikka olin vannonut pysyväni poissa alennusmyyntien rääppiäisistä, niin toisin kävi! Tällä kertaa mukaan tarttui kuitenkin omasta mielestäni ihan oikeasti hyviä löytöjä, joten ei syytä morkkikseen. Mitään en siis kadu! :D

Olen aina tykännyt Dieselistä, mutta usein merkin vaatteet ovat himpun verran liian hintavia minun makuuni. Nyt kuitenkin putiikin kaikki aletuotteet olivat 50% alennuksessa, joten sallin itseni sortua tähän ihanan isoon lökö-paitaan. Paita on alunperinkin tarkoitettu löysäksi, joten S olisi ollut varmastikin minulle juuri sopiva koko. Sitä ei kuitenkaan enää ollut, joten sovitin M:ää, johon yllätyksekseni en hukkunutkaan. Vaikka paita on ylläni kenties vielä väljempi kuin alunperin oli tarkoitettu, se ei minua haittaa ja ostin paidan omakseni. Minua viehättää myös suuresti paidan harmaa väri, jota on tehostettu neonvihrein kuvioin.


JC:stä mukaani nappasin 50% alennuksessa olleen pehmoisen mustan neuleen, jossa on suurensuuri rinnan alle ulottuva kaula-aukko sekä napein koristellut, vajaamittaiset lepakkohihat. Hetken mielijohteesta tartuin H&M:lla herkullisen värisiin rintsikoihin, sillä hintaa niillä oli vain 5 euroa. En jaksanut edes sovittaa liivejä, kun näyttivät silmämääräisesti arvioituina sopivilta eikä hintakaan päätä huimannut. Kotona sain onnekseni todeta, että nehän istuivat kuin nakutettu! :)




Turkoosi on jo kauan ollut yksi kestosuosikeistani värien osalta ja yllättäen matkaan lähti taas jotakin turkoosia. Tällä kertaa sain yhdistettyä kaksi lemppariasiaani: turkoosin värin ja avoimen selän. Toppi on itse asiassa harmaan jättipaidan tavoin kokoa M, mutta minua sen väljyys ja vyötärölle kerääntyvät kurtut eivät haittaa laisinkaan. :)






















Ostin myös parit farkut. Olen vannoutunut farkkutyttö, joten denimiä ei voi kaapistani löytyä koskaan liikaa! Vaaleat lempifarkkuni vetelevät pian viimeisiään, sillä ne ovat lahoamisen partaalla. Olen yrittänyt etsiä niille korvaajaa, mutta toistaiseksi mitään yhtä täydellistä ei ole tullut vastaan. Nyt kuitenkin luulen, että lemppareideni hajotessa lopullisesti, minun ei ehkä tarvitsekaan itkeä katkerasti - löysin nimittäin ihanan siniset ja täydellisesti istuvat farkut 40% alennuksella. Leen siniset pökät ovat kuvassa olleet käytössä jo muutaman päivän ja kenties aavistuksen löystyneet, mutta niiden istuvuus todella tuntuu siltä kuin housut olisi tehty suoraan minun mittojeni mukaisiksi. Ah! En myöskään voinut vastustaa Tiger of Swedenin hieman acid-henkisesti värjättyjä tummanharmaita farkkuja, joiden hinta oli puolet normaalista. Kihisin salaa onnesta myös siitä (typerästä) syystä, että tuumakoko 26 istuu kuin unelma - useimmiten kokoni on nimittäin 27. :D





















Tunnisteet:

27 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Todella onnistuneita löytöjä mielestäni :)

23. heinäkuuta 2008 klo 22.06  
Blogger harMonica kirjoitti...

Ihania löytöjä kaikki mutta tuo turkoosi selästä avoin paita on kyllä ylitse muiden ! :)

23. heinäkuuta 2008 klo 22.12  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ihanaia vaatteita :) Kuinkas pitkä muuten olet?

23. heinäkuuta 2008 klo 22.15  
Blogger Marika kirjoitti...

Todella hyvin istuvat todellakin nuo farkut. :) Kivalta näyttää.

En itse ole ollenkaan farkkutyttö, mutta viimeaikoina olen alkanut kaivata denimiä sääriini. En tällä hetkellä omista yhtiäkään perusfarkkuja. Sitten jenkeistä on ostettava ainakin parit..

23. heinäkuuta 2008 klo 22.19  
Blogger aino.t kirjoitti...

Kaikki löydöt olivat hyviä. Varsinkin harmaa paita ja farkut.
Mistä ostit farkkulegginsit? Tulen ensi viikolla Helsinkiin ja haluaisin ostaa sellaiset.

23. heinäkuuta 2008 klo 23.29  
Blogger MouMou kirjoitti...

Jättipaita on ihana>!<3 Ja selän paljaaksi jättävä toppi, voih...:)

23. heinäkuuta 2008 klo 23.48  
Blogger A.K. kirjoitti...

Aivan mahtavia löytöjä! :) Ihastuin varsinkin turkoosiin toppiin ja Dieselin paitaan. :)

23. heinäkuuta 2008 klo 23.50  
Blogger Sara kirjoitti...

Kaikki löydöt oikein kivoja, tykkään! :) Tuo Dieselin paita varsinkin on oikein suloinen, juuri tuollainen sopivan kulahtaneen iso ja samalla tyylikäs.

24. heinäkuuta 2008 klo 0.14  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Tosi kivoja löytöjä, en ole ensimmäinen joka on tätä mieltä;) Oletko vähän väriä pintaan? Minä olen myös huonosti ruskettuva, joka kaiken lisäksi istuu toimistossa päivät:) Ensi viikolla alkavalla lomalla pitää korjata asia :--)

24. heinäkuuta 2008 klo 8.32  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

niinpä niin, piti kirjoittaa että oletko SAANUT väriä pintaan :-D
hyvä minä!

24. heinäkuuta 2008 klo 8.33  
Blogger eimie kirjoitti...

toi dieselin paita on ihana. ei haittaa yhtään et se on vähän löysempi ku mitä ois ollu tarkotus.
ja noi farkut on kans tosi upeen näköset. itekki muute pompin innosta jos jossain merkissä se nroo pienempi koko ku yleensä onki se oikee.

24. heinäkuuta 2008 klo 9.00  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Wauuu nuo Tiger of Swedenin farkut!! Näyttävät aivan mahtavilta päälläsi!

24. heinäkuuta 2008 klo 9.54  
Blogger ella kirjoitti...

oo, ihania juttuja olet löytänyt! etenkin dieselin teeppari ja h&m neulepusero - nam! (:

24. heinäkuuta 2008 klo 11.45  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

w000t mitä ihmettä oletko 24-vuotias:o? luulin sinua ehkä 14-vuotiaaksi:D

24. heinäkuuta 2008 klo 11.45  
Blogger Maria kirjoitti...

Jenni näemmä sitten erityisen hyvin säilynyt, edes Iaa ei luulla kymmentä vuotta nuoremmaksi ;)

Tosiaan mahtava löytö tuo Dieselin paita, voin yhtyä kuoroon :D Ja nuo Tigerit on kans aika päheet - harmi, että lupasin itselleni, etten osta enää ikinä yksiäkään farkkuja, ellei niissä ole jotain tooosi erikoista tai ellei edelliset mene rikki :P Harmillista suorastaan, että nuo pari vuotta vanhat mustat Dieselit on edelleen hyvässä kuosissa, nyt nimittäin alko tekeen mieli juuri tollasia mustia pillejä :D

24. heinäkuuta 2008 klo 11.50  
Blogger heippapupu kirjoitti...

tosi kaunis toi turkoosi toppi ! tyylisi on hieno

24. heinäkuuta 2008 klo 13.27  
Blogger tipitii kirjoitti...

Oijoi, noi farkut ja turkoosi paita on aivan nappilöytöjä! Alennusten alennukset on kyllä muuten aivan mahtavia ;) (Mikä siinä on, ettei tänään tunnu irtoavan yhtäkään jräkevää kommenttia..)

24. heinäkuuta 2008 klo 13.38  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hui kun olet laiha... Itse kun ei mahtuisi 26 tuuman farkkuihin kuin ehkä silloin, jos puolet häviäisi pois reisistä ja takapuolesta - farkut taitaa olla sitä 30 pintaan... (Itse asiassa olen varma, että vaikka kuolisin ja maatuisin, luurankonikaan ei saisi vedettyä ylleen tuota tuumakokoa. Isoksi kai sitten vain synnytään...?)
Minkä pituinen olet?

24. heinäkuuta 2008 klo 14.00  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Sä olet niiiiin söpö ja herttainen :)) <3

Heini

24. heinäkuuta 2008 klo 14.26  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ja ei hitsit, oletko 24 :OO?? Tämä on kohteliaisuus, mutta oletpa pysynyt sirona ja nuoren näköisenä <3 Oihh. miten pidät itsesi noin hoikkana?

24. heinäkuuta 2008 klo 14.28  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ja ei hitsit, oletko 24 :OO?? Tämä on kohteliaisuus, mutta oletpa pysynyt sirona ja nuoren näköisenä <3 Oihh. miten pidät itsesi noin hoikkana?

24. heinäkuuta 2008 klo 14.28  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

moi!

Oon lukenut blogiasi jonkin aikaa ja olen ehdottoman, täydellisen vakuuttunut siitä, että sulle sopisi järisyttävän hyvin vaaleat raidat tai kokovaaleat hiukset!

24. heinäkuuta 2008 klo 15.23  
Blogger Jenni kirjoitti...

Sini: Kiitos. :)

Harmonica: Kiitos! Turkoosi paita on kyllä aivan mahtava löytö. Vielä en ole silti ehtinyt sitä käyttää. :(

Ffff: Kiitos. :) Olen sellainen keskimittainen, suunnilleen 165cm.

Marika: Kiitos. :) Farkut ovat niin ihanan helppo vaihtoehto tilanteeseen kuin tilanteeseen. Mutta Jenkeistä varmasti löydät mieleisesi farkut (ja hinnatkin taitavat siellä olla aika tavalla edullisemmat)! :)

Apple: Kiitoksia. :) Farkkuleggingsit olen ostanut Jyväskylän Vilasta. Ne ovat Piecesin, joten veikkaan että sellaisista liikkeistä voi tuurilla vielä löytyä, joissa myydään Piecesiä (esimerkiksi Vila, Only, Vero Moda sekä Stockmann ja One Way).

MouMou: Kiitos. :) Minä olen ihan heikkona noihin selän paljaaksi jättäviin paitoihin ja toppeihin!

A.K.: Kiitos! Samat suosikit siis sinulla kuin minullakin. ;)

Sara: Kiitos. :) Itse asiassa huomasin vasta kotona, että paidan resoreihin on kulahtanutta vaikutelmaa lisäämään tehty valmiiksi pieniä reikiä. :D Mutta eipä se mitään haittaa!

Joker: Oi, vietähän ihana loma! :) Minä en sellaisesta luksuksesta tänä kesänä saa nauttia, mutta onneksi on sentään mukava työ. Olen minä ehkä aivan aavistuksen väriä saanut pintaani, mutta en kyllä mitenkään huomattavasti. :D Toimistotyö pitää minutkin valkoisena, mutta ehkä sitä aurinkoa huomaamatta aina ulkoillessa hiukan tarttuu. :)

Eimie: Joo, se on mahtava tunne kun mahtuu normaalia pienempiin farkkuihin. :D Minulla on kyllä muitakin koon 26 farkkuja, mutta useimmiten koko on 27. Nuo koot tuntuvat muuten vaihtelevan todella paljon merkeittäin, sillä omistan yhdet jopa kokoa 29 olevat farkut, jotka ovat ihan sopivat! Ne tosin taitavat olla unisex-mallia, joten lantion kaarta ei ole otettu huomioon ja se väistämättä suurentaa kokoa.

Anonyymi1: Kiitos. :) Mahtava kuulla, sillä mietin noiden ostamista kyllä jonkin aikaa (, koska olin juuri edellisenä päivänä ostanut ne Leet). :D

Melinda: Kiitos. :) Neule oli itse asiassa JC:stä ja rintsikat H&M:ltä, mutta eipä sen väliä. :D

Anonyymi2: Kiitos. :D Minusta tämä on pelkästään imartelevaa. :D Tai no, ehkä 14-vuotias on jo hieman liikaa... Hehe. Mutta olen vain ihan iloinen, että luullaan nuoremmaksi. :) Olisi paljon kamalampaa, jos tässä vaiheessa luultaisiin kymmenen vuotta vanhemmaksi! ;)

Idhren: Haha, aivan! :D Hyvin säilynyt fossiili. ;) Ei vaan, ihan kiva näyttää nuoremmalta. Itse asiassa Iaa minä en luulisi kuin ehkä pari vuotta ikäistään nuoremmaksi. :) Ja kuulehan, kyllä sitä joskus voi ihan vähän noista säännöistään joustaa - ainakin hyvän tarjouksen edessä! ;) Dieselin paita on kyllä ihana, mutta normaalihinnalla en olisi sitä kuuna päivänä ostanut! Alkuperäinen hinta oli nimittäin melkein 100 euroa! T-paidasta! Hmph. :D

Maria: Kiitos. :) Tyylini on toisinaan aika vaihtelevakin, mutta nyt on selvästi menossa tällainen mekko- ja tiukka-alaosa-löysä-yläosa -vaihe. :D

Tipitii: Kiitos. Ja ihan järkevältä tuo kuulosti. ;) Ei sitä aina tarvitse niin henkeviä päästellä. :D

Xxar: Olen aina ollut hirmu hoikka, muutama vuosi sitten vieläkin paljon luikumpi. Onneksi kaiken kokoiset ihmiset voivat näyttää hyvältä ja makuja on yhtä monia kuin ihmisiäkin. :) Ja tuumakoko 30 kuulostaa varsin normaalilta ja hyvältä, niin että mikään iso et varmasti ole sinäkään! Pituutta tässä vaatimattomassa varressani on noin 165cm, eli tällaienn keskimittainen tallaaja. :)

Heini: Voi kiitos ihana. :D

Anonyymi3: Haha. :D No kiitos! Minua on ihan aina luultu ikäistäni huomattavastikin nuoremmaksi, mutta onneksi en pane sitä pahakseni, vaan olen ihan mielissäni. :) Parempi näin päin! Ehkä sitten nelikymppisenä näytän 25-vuotiaalta... No, toivossa on hyvä elää! :D Mutta siis ruumiinrakenteeni on luonnostaan hyvin siro ja minua usein luullaan myös pienemmäksi/lyhyemmäksi kuin todellisuudessa olen. Hoikkuuteni salaisuus taitaa olla vain tehokas aineenvaihdunta ja hyvät geenit, sekä tietysti jossain määrin järkevät ruokailutottumukset. :)

Anonyymi4: Hmm... Vaaleita raitoja minulle tulee tukkaan ihan luonnostaan kesäisin. Hiukseni näyttävät selvästi todellista tummemmilta noissa sisällä otetuissa kuvissa - paremman kuvan väristä saa esimerkiksi tuolta parin postauksen takaa, kun seisoskelen kuvassa laiturilla auringonvalossa. Väri on siis tuollainen tummanvaalea. Joskus minulla on ollut hiuksissa keinotekoisia raitoja, mutta kesän aikana väri saattaa luonnostaankin vaalentua useita asteita. Kampaajani ei meinannut joskus uskoa, että vaalentunut kuontalo oli todella vain auringon ansiota eikä purkista peräisin. :) Ihan blondia en ole koskaan kokeillut, mutta olen joskus miettinyt, että olisi hauska kokeilla sellaista platinanvaaleaa tukkaa, kun tummien kulmien ja hiusten välille syntyisi niin voimakas kontrasti. :)

24. heinäkuuta 2008 klo 16.00  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

hei mistä tuo turkoosi toppi on? Ja oliko niitä erivärisinä? :) Oon ettinyt taas pitkään avoselkäsiä toppeja. T. koko selän pituisen tatskan omistaja 8D

24. heinäkuuta 2008 klo 22.18  
Blogger Mari kirjoitti...

Hienoja löytöjä, sopivat (ainakin sen perusteella mitä olen sinusta blogisi kautta oppinut) sinulle oikein hyvin kaikki. :) Harmaa-mustat farkut ovat ihanat, ja lörö-paidat aivan upeita, kun vielä sellainen tyyli sopisi minulle. :/ :P

25. heinäkuuta 2008 klo 22.31  
Blogger Alinea kirjoitti...

Ihania farkkuja,varsinkin nuo tummat!

27. heinäkuuta 2008 klo 23.45  
Blogger Jenni kirjoitti...

Modern Day Hippie: Turkoosi toppi on merkkiä Bench ja ostin sen Helsingistä Kampin kauppakeskuksen Gallery-liikkeestä. Muissa väreissä en toppia nähnyt. Onnea avoselkäisen paidan metsästykseen! :)

Mari: Kiitos. :) Omasta mielestänikin nuo löydöt ovat minun näköisiäni. :) Ja kuule, olen ihan varma, että sellainen tyyli voi sopia sinullekin, kun vai rohkeasti kokeilet!

Alinea: Kiitos. :)

28. heinäkuuta 2008 klo 21.55  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu