Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Jumitusviikko

Pupulandia

25-vuotiaan tyttösen pohdintoja tyylistä, muodista, kauneudesta ja sen sellaisesta.

torstai 25. syyskuuta 2008

Jumitusviikko

Muotibloggaajan ei pitäisi kenties koskaan tunnustaa tällaista, mutta minä olen rehellisesti sanottuna viettänyt koko viikon tähän mennessä täysin samoissa vaatteissa! :D Hyvä on, olen koko viikon kököttänyt sisällä tekemässä joko töitä (, jotka teen nykyään etätyönä kotoa käsin) tai sitä isoa pahaa gradua (, jonka olen julistanut kirosanaksi ja kiroillahan ei saa, joten aihe on kielletty! :D ). Toisin sanoen minun ei siis ole juuri tarvinnut pukea päälleni mitään erityistä kotioloissa, mutta aina jos olen asunnostani ulos liikkunut, olen pukenut päälleni nämä tismalleen samat vaatteet joka kerta. Tänään joudun nyt vihdoin luopumaan univormustani, kun porsastelin paidalleni salaatin öljykastiketta. Hah. Yleensä en koskaan pidä samoja vaatteita useampaa päivää putkeen, mutta jostain syystä tämä viikko on mennyt jumitellessa.

Tämän viikon luottoasuni on siis yksinkertaisuudessaan ollut seuraavanlainen: ylisuuri miesten paita (, jonka löysin Fidan lajittelukeskuksesta eurolla), farkut sekä ruskeat karvavuorelliset nahkasaappaat, jotka ovat myös 1,50 euron kirpparilöytö. Paitaa olen pitänyt sekä vyön kanssa että rennosti ilman, mutta tänään oli nyt vyö-päivä.



  • sinivalkoraidallinen miesten paita - Fidan lajittelukeskus
  • farkut - H&M (Stella McCartney)
  • ruskeat nahkasaappaat - Janita/second hand
  • ruskea nahkavyö - second hand

Tunnisteet: ,

13 kommenttia:

Blogger getpalmd kirjoitti...

Mullakin ollut jumitusviikko! :D

25. syyskuuta 2008 klo 20.12  
Blogger Cherry Blossom kirjoitti...

Niin minullakin ;)

25. syyskuuta 2008 klo 22.38  
Blogger Asta kirjoitti...

asu on todella kiva :) sinulle on jotakin blogissani!

26. syyskuuta 2008 klo 7.30  
Blogger Bisquits kirjoitti...

Blogissani on sinulle haaste! :-)

26. syyskuuta 2008 klo 9.46  
Blogger Jaana kirjoitti...

Olishan se ihanaa olla luovana joka aamu pukeutumisensa suhteen =). Luulen kuitenkin, että on vain inhimillistä jumittaa joskus. Aina ei vaan jaksa, eikä onneksi tarvikaan ;-)

26. syyskuuta 2008 klo 17.42  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ei yhtään hullumpi jumitus vaatetus. ;)

26. syyskuuta 2008 klo 21.49  
Blogger pina kirjoitti...

sulle on haaste mun blogissani :)

27. syyskuuta 2008 klo 14.04  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hoh, mun kotijumitusvaatteet on yhtä kuin verkkarit, t-paita tai jättihuppari, tuossa oli kuitenkin tyyliä!

27. syyskuuta 2008 klo 18.15  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Asu on tosi kiva :) Jumitusviikko muuten kuulostaa tosi tutulta, mullakin oli viimeviikolla jumitusviikko ;D

28. syyskuuta 2008 klo 9.32  
Blogger Astrid kirjoitti...

Sinulle on palkinto blogissamme!

28. syyskuuta 2008 klo 14.17  
Blogger kullanmuru kirjoitti...

Ihana toi paita/vyö yhdistelmä! Oon tykänny tosta tyylistä, mut ihan kaikille se ei sovi, mut sulle kyl sopi tosi hyvin! Ja ne saappaat oli ihanat, miten ihmees kukaan on myyny ne niin halvalla?!

7. lokakuuta 2008 klo 9.41  
Blogger Jenni kirjoitti...

Kullanmuru: Kiitos. :) Ne saappaat olivat sellaisella pöytäkirppiksellä ja hinnoiteltu valmiiksi. En meinannut silmiäni uskoa! Kun koko oli havaittu oikeaksi, en aikaillut hetkeäkään, vaan nappasin kengät omakseni. :)

13. lokakuuta 2008 klo 8.33  
Blogger Jenni kirjoitti...

Jaha, ja olen näköjään unohtanut vastata KAIKKIIN kommentteihin tasapuolisesti viimeistä lukuunottamatta. :D Kiitos muillekin kommentoineille sekä kiitos haasteista ja palkinnoista! :)

14. lokakuuta 2008 klo 8.02  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu