Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Conversen ystävät huomio!

Pupulandia

25-vuotiaan tyttösen pohdintoja tyylistä, muodista, kauneudesta ja sen sellaisesta.

torstai 13. marraskuuta 2008

Conversen ystävät huomio!

Herttainen vinkkasi minulle, että ihanaiset Conversen All Star light acousticit ovat jälleen tarjouksessa Sokoksella! :) Ostin itse kenkäni pari kuukautta sitten samasta tarjouksesta ja nyt popoja saa jälleen noin 80 euron hintaan. Normaali hinta on useimmissa kaupoissa ollut 105 euroa, joten säästöä tulee yli 30 euroa. En tiedä, onko tarjous voimassa muuallakin, mutta ainakin Helsingissä mustia kenkiä saa ale-hintaan sekä pienellä varrella että ilman vartta.

Bongasin tuossa jokin aika sitten myös toisen hauskan uutuuden Converselta - toppasaappaat! Jostain syystä tykkään tuollaisista kömpelöistä töppösistä aivan valtavasti. Kaipa ne herättävät nostalgisia muistoja tai jotain... :D Olen nähnyt saappaita mustina ja sähkönsinisinä, mutta jossakin verkkokaupassa niistä oli myös hopeanharmaa versio. Kengissä on villisti sateenkaaren väreissä loistava vuori, jonka voi halutessaan kääntää näkyville. Tuossa ovat kyllä minun unelmieni talvikengät! :D




Tunnisteet: , ,

25 kommenttia:

Blogger Herttainen kirjoitti...

Hinta oli jopa 79,90 €. Ja itse tietenkin nautin siihen päälle vielä 15 % hlökunta-alen... Taidan myöhästyä luennolta kun just mietin että laittaisko ne tänään jalkaan. Ei ainakaan oo kauheesti luvattu sadetta ennen iltaa.

13. marraskuuta 2008 klo 9.46  
Blogger Jenni kirjoitti...

Herttainen: Ohoh! Korjaanpa tuon hinnan tekstiin. :) Ja kyllä ne kengät kestävät, jos suojaat ne hyvin suojasuihkeella. :)

13. marraskuuta 2008 klo 9.48  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

onks sulla itelläs tollaset kengät? :) aika maukkaan näköiset :D

13. marraskuuta 2008 klo 11.04  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mä oon kattonu Sokkarilla noita ihania(siis niitä ylempiä) kenkiä. Ne on tosi ihanat. Mulla vaan ei oo rahaa sellasiin.XD Pitää ruikuttaa äitiltä, että se antaa mulle rahaa. Se kyl ihan vähän aikaa sitten osti mulle uudet kengät, joten turha toivo. Pitää tyytyä pelkästään kuolaamaan niitäXD

13. marraskuuta 2008 klo 11.06  
Blogger annapurre kirjoitti...

Ei hitto. Jos oisin vakuuttunut että tänne tulisi ikinä talvi mä niiin ostaisin noi talvikengät! Paitsi et ne on kyllä luultavasti myös törkeen ylihintaset tollasiks, mutta...

13. marraskuuta 2008 klo 12.29  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Heeei, noihan on noita samantyyppisiä missä silloin viisvuotiaana tuli köpöteltyä :D toppasaappaat <3

13. marraskuuta 2008 klo 12.33  
Blogger Christina kirjoitti...

Oi, tuollaiset toppasaappaat minä haluan!

13. marraskuuta 2008 klo 13.51  
Blogger Mainio kirjoitti...

mäkin olen käyttänyt toppasaappaita pienenä. tulee ihan lapsuusajat mieleen... vaaleanpunaiset toppasaappaat. =)

13. marraskuuta 2008 klo 14.41  
Blogger Satsu kirjoitti...

toppasaappaat! auts!

13. marraskuuta 2008 klo 15.16  
Blogger Bisquits kirjoitti...

Mun lapsuudessani noita kutsuttiin talvilenkkareiksi, oi kultaista nuoruutta! :-D 80-luvun alun traumoista johtuen en kyllä enää laittaisi noita jalkaani muuten kuin ehkä metsäreissulle...

13. marraskuuta 2008 klo 17.04  
Blogger Herttainen kirjoitti...

Tuli niin kiire aamulla että suihkeet jäi suihkimatta, ja olin sitten sääennusteidenkin suhteen väärässä, kyllähän se koko päivän ripotti! Pitää tänään suihkia ;)

Ja noista toppakengistä vielä tulee mieleen, että esim. iskälläni on tommoset tosi rönttöset, ja niitä ei salettiin pidettäis tyylikkäinä, mutta taas nuorten trenditietoisten keskuudessa noi taas olis tosi pop.

13. marraskuuta 2008 klo 17.12  
Blogger Jenni kirjoitti...

Chh: Minulla on nuo mustat nahkaiset Converset. Ja maukkaat ovatkin. ;) Toppakengistä vasta haaveilen...

Viekku: Eipä varmasti minunkaan äitini olisi moisia suostunut minulle ostamaan. :D Itse asiassa äiti juuri soitti äsken, kun oli kauhuissaan lukenut blogistani, miten kalliita kenkiä ostelen. :D

A. Moskova: No tietysti merkki maksaa noissakin kengissä, mutta Conversen hintaluokassa toppakengät ovat ihan perushintaiset. 105 euroa olen niistä nähnyt pyydettävän.

Selma: Juuri sellaiset! :D Veikkaan, että ainakin kaikilla 80-luvun lapsilla on ollut tuollaiset.

Christina: Minäkin! :)

Marmeladi: Minä en muista minkäväriset minulla on ollut, mutta paritkin varmasti. :D

Bisquits: Talvilenkkareiksi niitä minunkin lapsuudessani kutsuttiin. :D Termi oli päässyt jo unholaan, niin lanseerasin uuden. :D Omat traumat eivät selvästikään ole yhtä syvät, koska haaveilen noista!

Herttainen: Onneksi tuo nahka tuntuu sellaiselta, ettei muutamasta pisarasta vielä mene ihan huonoksi. :) Tiedätkö muuten, minunkin isälläni on mökillä tuollaiset ja ne ovat minusta jo vuosia olleet tosi siistit. Yritin jo joskus 4 vuotta sitten etsiä tuollaisia vanhoja kunnon talvilenkkareita, mutta mistään ei löytynyt. Sain sitten perinteiset Kuoma-kengät pahinta tuskaa lievittämään joululahjaksi. :D Mutta nuo Converset ovat ulkoiselta olemukseltaan juuri sellaiset, mitä olen jo monta vuotta etsinyt!

13. marraskuuta 2008 klo 17.38  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Turistikengät!! Haha. No way.

13. marraskuuta 2008 klo 19.22  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Voi että mä rakastan noita sun kaikkia vaatteita!!!! Kävin just äsken kattelemassa niitä sun päivän asuja. Mä haluaisin, ett mulla olis ne kaikki!!! Harmi vaan, mutt mulla ei oo rahaa(eikä totta puhuakseni) todellista tarvettakaan ostaa niin paljoa vaatteita, mutt oli ne silti ihania!!!! Jos mulla ois huntti rahaa, nii mä varmasti kävisin ostaa ne iihanat Conversen kengät!!XDXD Toivotaan vaan, ett mä saan jostain revittyä rahaa, niin saan ees vähän jotain ihanii vaatteita!

13. marraskuuta 2008 klo 20.51  
Blogger llaura kirjoitti...

haha miten suloiset noi saappaat on :D voisin kyllä itsekin kuvitella käyttäväni noita, ne ois töissäkin niin loistavat kun keikkailen päiväkodeis :D ! ihanat !

13. marraskuuta 2008 klo 20.53  
Blogger Joy kirjoitti...

Komppaan bisquit:tiä, mun muistoni toppalenkkareista eivät ole kauhean romanttiset, väristyksiä kulkee pitkin selkäpiitä, mutta ei rakkaudesta ;) Erlaisuus on rikkautta!

13. marraskuuta 2008 klo 20.58  
Blogger tipitii kirjoitti...

Päivä päivältä alan lämmetä yhä enemmän noille Converseille. Ehkä sellaiset munkin jaloista vielä joku päivä voi bongata...

13. marraskuuta 2008 klo 22.12  
Blogger May kirjoitti...

Talvilenkkarit. Huuh :oD
Mutta oli ne kyllä lämpimät, ja valkoisetkin kävi koska ne pystyi hyvin laittamaan pesukoneeseen.

13. marraskuuta 2008 klo 22.38  
Blogger Jenni kirjoitti...

Anonyymi: ??? :D

Viekku: Kiitos. :) Aloin sinun innostamanasi itsekin selailla vanhoja päivänasuja ja sain niistä heti inspistä tämän hetken pukeutumiseeni! :D Jos sinua yhtään lohduttaa, niin itse aloin kartuttaa vaatevarastoani vasta, kun lähdin opiskelemaan eli sitä ennen ei kyllä ollut pennin hyrrää.

Llaura: Haha, sopisit hyvin joukkoon sitten! :D

Joy: Jo vain, erilaisuus on rikkautta. ;) Veikkaan kyllä, että aika moni on kanssasi samoilla linjoilla.

Tipitii: Niin se menee... Jonakin päivänä vain huomaat, että ne ovatkin jalassasi. ;)

May: Lämpimät ovat! Minulla ainakin menee usein noiden kenkien kanssa sillä tavalla, että jos jalat ovat lämpiminä, niin ei muutenkaan tule kovin helposti kylmä. :)

14. marraskuuta 2008 klo 11.03  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ostin juuri tuommoiset kokomustat, 55$! :P

17. marraskuuta 2008 klo 13.23  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

...siis nahkaconverset.

17. marraskuuta 2008 klo 13.29  
Blogger Jenni kirjoitti...

Anonyymi: Oijoi, onneksi olkoon! :) Mistäs noin edullisesti löysit?

17. marraskuuta 2008 klo 20.21  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Nykistä jostain kaupasta jonka nimeä en enää muista. Mutta oisivat olleet 62$ mutta sain tingattua, haa! Siellä ei ollut tuollaisia kuin tuossa kuvassa, mutta kokomustatkin on tosi jees.

18. marraskuuta 2008 klo 17.48  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Vi miten oon monesti katsonu tollasia lacosten topikkaita. Hinta vaan ei oo ihan mun bundjetille sopiva. Noiden variaatiot olisin halunnut, mutta hinta oli kai sellaset 130 euroa..

15. joulukuuta 2008 klo 16.59  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hei, eräs ystäväni on Nykissä käymässä ja ajattelin pyytää häntä tuomaan minulle Conversen All Star Light -tennarit. Koot vaan menee jotenkin vähän eri tavalla kuin tavallisissa consseissa. (AS Lightin eurokoko 38 on naisten koko 7, kun taas normiconssien naisten koko 7 on eurokoko 37,5). Onko sulla ollut ns. tavallisia converseja ennen kuin ostit Lightit? Mietin tässä vain, että noudattaako euroopan vai usan kokoja...

4. tammikuuta 2009 klo 13.39  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu