Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Tämän hetken suosikit, osa 6

Pupulandia

25-vuotiaan tyttösen pohdintoja tyylistä, muodista, kauneudesta ja sen sellaisesta.

torstai 12. maaliskuuta 2009

Tämän hetken suosikit, osa 6

Koska olen listojen ystävä, listaanpa taas pitkästä aikaa tämän hetken suosikkiasioita. :)


1. Hiustuote

Ostin Davinesin sävyttävän hoitoaineen (Chocolate) kampaamosta jo melkein yli vuosi sitten, kun otin ensimmäisiä askeleitani kohti tummempaa tukkaa. Vaaleaan kuontalooni tökötti ei kuitenkaan tehonnut (eli antanut väriä) joten purkki unohtui kylpyhuoneen kaappiin pölyttymään. Nyt kun tukka on kunnolla tumma, päätin testata hoitoainetta uudelleen. Väriä en ole sen huomannut edelleenkään antavan (tosin tuskinpa se näin tummassa tukassa näkyisikään), mutta tuotteen hoitavat ominaisuudet saavat minulta kiitettävän arvosanan. Olen antanut hoitoaineen vaikuttaa tukassa useamman minuutin ja hiukset tuntuvat sen jälkeen silkkisen sileiltä sekä kiiltävät upeasti. :) Sillä aikaa, kun hoitoaine on vaikuttamassa, ehtii hyvin kuoria pesukukalla tai kuorintahanskalla talviselta korppu-iholta kuivan ihosolukon pois - kaksi kärpästä yhdellä iskulla!



2. Tyyli

Olen huomannut viime aikoina pukeutuvani melkein pelkästää mustaan, valkoiseen ja harmaaseen. Asia tulee varmasti muuttumaan kevätauringon myötä, mutta tällä hetkellä nautiskelen pelkistetystä tyylistäni. Mustan alaosan ja valkoisen t-paidan/topin kanssa ei ikinä voi mennä täysin pieleen. :)


3. Liikuntalaji

Minä, joka en ole koskaan oikein liikunnasta erityisemmin nauttinut, saati sitä harrastanut, liityin helmikuun alusta pariksi kuukaudeksi Elixiaan. Mitä onkaan tapahtunut... Kuntoklubilla on yksi tunti, jota odotan innolla joka viikko. Uusi suosikkilajini balletone on eräänlainen yhdistelmä aikuisbalettia, pilatesta ja venyttelyä. Kauniita, baletista inspiraationsa saaneita, tanssillisia liikesarjoja ihanan musiikin tahdittamana - mitä muuta voisi kauneudesta nauttiva liikkuja kaivata. :) Tunnilla tulee hiki ilman, että tarvitsee puskea itseään sietokyvyn äärirajoille. Balletone on todellista ryhtiliikuntaa ja se sopii minulle, koska olen aina kärsinyt huonosta ryhdistä. Tämän tunnin jälkeen minusta tuntuu aina kuin olisin venynyt pituutta 5 senttiä. :)



4. Vihannes

En pienenä tykännyt paprikasta ollenkaan, kunnes kaverini äiti alkoi tehdä voileipiä, joiden päällä oli aina keltaista paprikaa. Koska en kehdannut nirsoilla, söin paprikani mukisematta ja vähitellen huomasin, ettei se niin pahaa ollutkaan. Varsinainen rakkauteni paprikaa kohtaan syttyi kuitenkin vasta tänä keväänä, kun keksin jälleen laittaa sitä leivän päälle. Nyt en tiedä melkein mitään parempaa kuin paahdettu ruisleipä, jonka päällä on juustoa ja paprikaa. :)


5. Koru

Antti Asplundin risti pursuaa varmaankin jo lukijoiden silmistä ja korvista ulos, mutta en vain voi olla hehkuttamatta tämän korun täydellisyyttä. En oikeasti ole ristin hankkimisen jälkeen pukeutunut moneenkaan asuun, johon sitä ei voisi yhdistää. Se on täydellisen yhteensopiva garderobini kanssa ja piristää asun kuin asun. :)


6. Blogi

Faces in Places on ilahduttanut minua olemassaolollaan jo kauan ja nyt minun on vihdoin jaettava tämä hauska blogi muidenkin kanssa. :) Voin taata, että pieni visiitti kyseisessä blogissa piristää synkimmänkin päivän! Ja huomaan nykyään näkeväni naamoja joka puolella... ;)



14 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Oi tuosta balletonista itekin haaveilen, mutta sitä ei täälläpäin missään ole tarjolla =(!

12. maaliskuuta 2009 klo 17.09  
Blogger Inka kirjoitti...

Balletonea tekisi itsekin mieli kokeilla, mutta aina olen lykännyt tunnille menemistä sen takia, että "olen niin järjettömän jäykkä", huoh!

Tosi hauska blogi muuten tuo Faces in Places :D Naamoja tosiaankin on ihan kaikkialla, kun vain osaa katsoa...

12. maaliskuuta 2009 klo 17.12  
Blogger Herttainen kirjoitti...

Haha, vähän hyviä noi naamat! :D Kiitti vinkistä ;)

Balletone kuulostaa kivalta. Mua patittaa kun en mahtunut kevään aikuisbalettikurssille kun ilmottautuminen alko kun oltiin reissussa enkä päässyt heti varaamaan. Sääli ettei tommosia balletone-juttuja ole yo-liikunnassa, tai ehkä vielä tulee mutta aika hitaasti tommoset "trendijumpat" sinne rantautuu.

12. maaliskuuta 2009 klo 17.18  
Blogger Chérie kirjoitti...

Balletone kuulostaa kivalta:) Itse harrastan sitä perus-balettia..

12. maaliskuuta 2009 klo 17.50  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

hei jes, kiitos blogivinkistä!
ihan mun juttu. huomaan ite aina löytäväni usein tommosia naamoja.

12. maaliskuuta 2009 klo 17.57  
Blogger S kirjoitti...

Oivoi, ihana tuo Faces in Places! Laittoi hymyilemään. :)

12. maaliskuuta 2009 klo 18.18  
Blogger Lumikki kirjoitti...

Balletone vaikuttaa todella mielenkiintoiselta, olisi minulle kiva laji koska ryhtini on ehkä maailman huonoin..

Jaiks, alkoi tehdä mieli paprika+juusto-ruisleipää! :D

12. maaliskuuta 2009 klo 19.13  
Blogger Nina kirjoitti...

Hei mä kans bongailen kasvoja mitä kummallisemista paikoista! Pitäis melkein lähettää sulle yksi "nalle" (se on ihan selvästi nalle!!) josta pyysin miestäni ottamaan viime reissullamme kuvan. Oli niin söpö! :)

12. maaliskuuta 2009 klo 20.10  
Blogger Anna kirjoitti...

Mä olen ihan paprikafanaattinen...:D Meillä on aina oltava paprikaa jääkaapissa, tai stten tulee yks Anna-mörrimöykky:D

12. maaliskuuta 2009 klo 21.50  
Blogger Anna kirjoitti...

Mä olen ihan paprikafanaattinen...:D Meillä on aina oltava paprikaa jääkaapissa, tai stten tulee yks Anna-mörrimöykky:D

12. maaliskuuta 2009 klo 21.50  
Blogger annukka kirjoitti...

Mahtavaa, kiitos blogivinkistä! Mulla on ollut muutenkin tapana bongata "naamoja" ympäriinsä, ja täähän vahvistaa sen mitä oon aina uumoillut: naamoja todella on tuolla ulkona, muillakin kuin ihmisillä ja eläimillä! ;)

12. maaliskuuta 2009 klo 23.04  
Blogger emmi / NO FASHION VICTIMS kirjoitti...

Faces in Places on kyllä ihan mahtava, piristää aina :-D

12. maaliskuuta 2009 klo 23.47  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Oi, pitääpä tutkailla tarkemmin tuota balletonea. Kuulostaa mielenkiintoiselta, kun pikkusena harrastin balettia ja toisinaan sitä kaipaa kovasti. Kiitti vinkistä! :)

13. maaliskuuta 2009 klo 1.08  
Blogger Jenni kirjoitti...

Anonyymi1: Sitä taitaa olla aika valikoiden tarjolla eri paikoissa, mutta kokeile ihmeessä jos joskus tilaisuus tulee! :)

Inka: Hei, minä olen notkea kuin rautakanki, mutta se ei ole balletone-harrastusta haitannut. :) Joten rohkeasti kokeilemaan vain! Tuon Faces in Places -blogin lueskelun jälkeen naamoja alkaa muuten huomatakin paljon helpommin kuin ennen. :D

Rva Herttainen: Tuo on kyllä yksi ihan suosikkiblogeista - tulee aina hyvälle tuulelle. :) Balletone on tosiaan kivaa! Se ei ole ihan yhtä teknistä kuin aikuisbaletti, joten vähän rennommalla otteella mennään, mikä taas sopii minulle. :) Jyväskylässä yliopistoliikunnalla tarjottiin myös balletonea kokeiluluontoisesti, mutta itse en silloin hölmönä mennyt kokeilemaan.

Chérie: Katson kaiholla vierestä, kun ballerina-ystäväni taipuu spagaatteihin joka suunnasta. Balletone sopii tällaiselle rautakangen taipuisuudella varustetulle paljon paremmin. :D

Anonyymi2: Nyt vain sitten nappailemaan kuvia ja lähettelemään niitä tuonne sivustolle. :D

S: Se on kyllä todellinen hyvän tuulen blogi. :)

Lumikki: Oikeasti voin suositella tuota balletonea oikein lämpimästi, jos ryhti kaipaa parannusta. Omalla kohdallani on ollut erittäin tehokas laji. :)

NinaV: Kiitos piristävästä valokuvasta! :) Sinun pitää lähettää se myös tuonne sivustolle!!!

Anna: Joo, meilläkin on nykyään yleensä pari jääkaapissa, ettei varmana lopu kesken. :D

Maria: Minun mielestäni kaikilla autoilla on naamat. :D Veljeni on aina pyöritellyt suurieleisesti silmiään, kun olen kutsunut autojen etuvaloja silmiksi. :D

PNKD: Todellakin. :)

Anonyymi3: Se on kyllä todella kiva laji. Ei yhtä kurinalaista ja teknistä kuin baletti, mutta silti paljon samoja elementtejä. :)

17. maaliskuuta 2009 klo 12.42  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu