Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Päiväunia

Pupulandia

25-vuotiaan tyttösen pohdintoja tyylistä, muodista, kauneudesta ja sen sellaisesta.

keskiviikko 3. kesäkuuta 2009

Päiväunia


Minulla on uusi harrastus. Surffailen nykyään lähes päivittäin Outnetin sivuilla haaveilemassa kaikista ihanista designer-luomuksista. Toistaiseksi olen käynyt vain "näyteikkunaostoksilla", enkä jostain syystä en ole ostanut mitään. En siitäkään huolimatta, että hinnat ovat kerrankin sellaiset, että jopa köyhällä opiskelijalla voisi olla varaa hankkia jotakin pientä omakseen. Tuntuu, että oikeastaan minulle useimmiten riittää vain se tieto, että periaatteessa voisin hankkia itselleni designer-vaatteen, jos haluaisin. Useimmiten luomuksista on jäljellä vain satunnaisia hajakokoja, eikä yleensä koskaan juuri sitä omaa. Mutta silti minä voisin ostaa jotakin! Se on jo itsessään hieno tunne. Ja kyllä aion muuten joku kaunis päivä sieltä jotain ostaakin... ;)


Tunnisteet:

5 kommenttia:

Blogger millas kirjoitti...

Haha mä oon ihan samanlainen :DD

ps miten teet noita kollaaseja? millä ohjelmalla? koitan aina mut päädyn vaan lisäämän kaikki kuvat peräjälkeen kun ei onnistu.. :(

3. kesäkuuta 2009 klo 20.47  
Blogger omarloria kirjoitti...

Mulla on sama harrastus :) Odotan tässä vain ensimmäistä tiliä, että pääsen tilaamaan sieltä jonkun haaveilemani ihanuuden..

3. kesäkuuta 2009 klo 22.40  
Blogger Tiina kirjoitti...

Niinpä! =)

4. kesäkuuta 2009 klo 9.30  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mä kanssa käyn katselemassa ja onhan siellä tosi hyviä tarjouksia. Mutta ostan vasta sitten kun oikeasti ihastun, enkä vaan labelin takia:)

4. kesäkuuta 2009 klo 16.17  
Blogger Jenni kirjoitti...

Milla Breaks The Silence: Haha. :) Teen kollaasit Photoshop Elements 7:lla. Opettelin vain itse tekemään kokeilemalla. :D

Wikke: No minäkin odotan ensimmäistä niin isoa tiliä, että voisin ryhtyä shoppailemaan. ;)

Tiina: Haaveilu on kivaa. :D

Anonyymi: Olen samoilla linjoilla kanssasi! Moni vaate tuntuu houkuttelevalta osittain siksi, että tietää niiden olevan jonkun huippusuunnittelijan luomuksia, mutta minäkin aion ostaa omakseni jotain vasta sitten, kun itse vaate on todella haaveitteni kohde. :)

4. kesäkuuta 2009 klo 18.02  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu