Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Eikä mulla ole rahaa!

Pupulandia

25-vuotiaan tyttösen pohdintoja tyylistä, muodista, kauneudesta ja sen sellaisesta.

torstai 2. heinäkuuta 2009

Eikä mulla ole rahaa!


Jos minulla nyt olisi ylimääräistä rahaa, en epäröisi hetkeäkään, mihin sen käyttäisin. Haaveilin jo talvella sellaisesta ihanan rennosta, pussittavasta kevät/syystakista, mutta silloin en löytänyt sopivaa mistää (en tosin mitenkään kamalan aktiivisesti etsinytkään). Nyt sellainen kuitenkin osui vastaan Whyredin nettialessa, mutta meikäläisellä on matti kukkarossa. On se niin väärin! :) Joulupukki, if you hear me..... ;)


Tunnisteet:

7 kommenttia:

Blogger sonja kirjoitti...

Onpa kivan näkönen takki :) mä löysin mun pussittavan unelman ellokselta, laitan linkin jos vaikka saattaa kiinnostaa :) http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryId=&productId=231308#

ps. ihana blogi!

2. heinäkuuta 2009 klo 10.47  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

hmmmm näin jkl.n jc:ssä eilen tommosia beigejä takkeja, vähän paksumpaa kangasta kuin tuo näyttäis olevan.. jotain 50e. parkakohan se nyt oli? :-D

2. heinäkuuta 2009 klo 14.14  
Blogger Elina kirjoitti...

Minulla on tuon tyylinen harmaa takki, josta maksoin vain noin 40euroa :) Tosi ihana ja tarpeeseen tuli kun omistin vain liian hienoja kevät/syksy takkeja :( Tuollainen malli on kuitenkin rennompi ja ei juhlava. :)

2. heinäkuuta 2009 klo 15.27  
Blogger Tiia kirjoitti...

Olen katellu tota livenä. siinä ei o ollenkaan vuorta mikä on ainakin mulle iso miinus. Muuten olisin ostanut jo omani pois :)

2. heinäkuuta 2009 klo 16.33  
Blogger Sugar Kane kirjoitti...

Voi voi, toi olis täydellinen. Mäkin olen etsinyt neutrisävyistä parkaa piiiiiitkään.

2. heinäkuuta 2009 klo 16.55  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Itselläni on tuo takki mustana. Ostin sen normihintaisena ja kyllähän se hieman kirpaisi, mutta on ollut jokaisen euronsa arvoinen.

9. heinäkuuta 2009 klo 13.00  
Blogger Jenni kirjoitti...

No nyt se takki on myyty jo loppuun, niin pääsin sitä kautta tuskistani. :D Kiitos kaikille vinkkejä jakaneille!

13. heinäkuuta 2009 klo 13.56  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu