Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Irtiotto arjesta

Pupulandia

25-vuotiaan tyttösen pohdintoja tyylistä, muodista, kauneudesta ja sen sellaisesta.

perjantai 24. heinäkuuta 2009

Irtiotto arjesta


Moni varmaan ihmettelee, että missä olen luuraillut viimeiset viikot. No vastaus kuuluu, en oikein missään - olen vain hieman lomaillut. :) Mitään oikeaa lomaahan minulla ei siis ole ja tätä epävirallistakin lomaa olen viettänyt ihan kotosalla. Mutta jotenkin on tuntunut todella vapauttavalta olla hetki erossa blogimaailmasta. En ole vilkaissutkaan Blogilistan suuntaan (no okei, ihan pari kertaa olen saattanut vilkaista!), joten lomavaihde on tarkoittanut melko täydellistä blogivieroitusta, ja se on tuntunut aika kivalta vaihtelulta. Tosin luulen, että kun käännän (varmaan aika pian) taas normaalivaihteelle, paluu arkeen tuntuu myös mukavalta.



No mitä olen sitten touhunnut kaiken tämän ajan... Suurimmaksi osaksi olen vain hengaillut kotona samassa mekossa ja meikitönnä. Ah, miten vapauttavaa! :D Sen lisäksi olen viettänyt aikaa kavereiden kanssa, juhlinut isäni 50-vuotissyntymäpäiviä, siivoillut, tehnyt töitä (niin tosiaan, sitä lomaa ei oikeasti ole :P ), käynyt uimassa, lenkkeillyt, treenannut sekä syönyt paljon mansikoita ja jäätelöä. Ennen kaikkea olen haahuillut ja haaveillut. Ne ovat minusta ihmiselle aika tärkeitä juttuja. :) Onko teillä muilla ollenkaan kesälomaa?



T: Loma-Jenni unihiekkaa silmissä, yllättäen mukavuusmekossaan ja meikitönnä :D

Tunnisteet: ,

15 kommenttia:

Blogger MouMou kirjoitti...

Ei ole lomaa, mutta koitan silti nauttia vapaa-ajasta.:)

24. heinäkuuta 2009 klo 9.56  
Blogger Auri kirjoitti...

Hyvä taito sekin että osaa ottaa lomavaihteen, vaikkei töistä lomaa olisi :)
Pitänee itsekin kokeilla.

24. heinäkuuta 2009 klo 11.09  
Blogger Jenna kirjoitti...

Mullakaan ei oikeastaan vielä ole sellaista lomaa ollutkaan. Voisi kai sanoa, että olen nyt niinsanotusti lomalla, vaikka periaatteessa komento töihin voi tulla. Viimeiset viikot ennen opiskeluiden jatkumista voisi kyllä pyhittää laiskottelulle. :p

24. heinäkuuta 2009 klo 12.32  
Blogger Mari kirjoitti...

Mun neljän viikon loma alko just tänään <3 Ei vois parempi mieli olla!!

24. heinäkuuta 2009 klo 20.04  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

oot kyllä niin kaunis! <3

24. heinäkuuta 2009 klo 20.04  
Blogger Helene kirjoitti...

Mulla oli tossa juuri viikon loma, mutta tuli silloin tehtyä hieman töitä. :D

Viikonloppuina olen yrittänyt rentoutua.

26. heinäkuuta 2009 klo 17.05  
Blogger Tuulia kirjoitti...

Huomenna alkaa viimeinen viikko mun 4 viikon kesälomasta, ja ihanaa on ollut. Mäkin oon viettänyt yli viikon blogilomalla, en oo vilkaissutkaan blogilistaan päin. Tänään kun sinne viimeinkin päädyin oli fiilis kuitenkin ihana, tosin kaikkien lukemattomien blogien selaamiseen kuluu koko loppu ilta :)

26. heinäkuuta 2009 klo 18.07  
Anonymous hoo kirjoitti...

Minä todella tarvitsisin lomaa kaikesta.:-(<3 Ynh. Tämä vuosi on ollut niin stressaava gradun, valmistumisen, töiden saamista stressaamisen ym. kanssa, joten urgh vasta ensi kesänä sitten!!! Jos vielä vklput ovat ihan täynnä ohjelmaa, tuntuu etten ehdi palautua. Tämäkin sunnuntai taitaa mennä vain sohvan pohjalla maaten:-/

26. heinäkuuta 2009 klo 18.48  
Anonymous mugitius kirjoitti...

heh näytät vähn kummituseläimeltä ilma meikkiä :) kaikki ansaitsee joskus lomaa. blogiasi kaipaillaan, mutta kyllä pärjäillään..

27. heinäkuuta 2009 klo 11.02  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Voi miten soma oot ilman meikkiäkin (:

28. heinäkuuta 2009 klo 21.30  
Anonymous dada kirjoitti...

Lueskelin tässä kesäloman ratoksi blogiasi sen hamaan alkuun asti =) Kiva blogihan tämä, ja sanoisin että paranee tänne tuoreempia juttuja kohden, kun kirjoittaminen muuttuu mukavasti luontevammaksi.

Asiahan ei minulle kuulu ja tämä on vain henk.koht. mielipiteeni, mutta en ole ikinä nähnyt ketään jolle sopisi lyhyt, epäsymmetrinen otsatukka ja voimakkaasti kerrostettu leikkaus yhtä huonosti kuin sinulle. Toivottavasti pysyt ainakin etuhiusten osalta tässä pidemmässä mallissa, joka paljastaa sen että ole todella varsin nätti tyttö =)

31. heinäkuuta 2009 klo 12.39  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Tämä on täysin off-topic ja ymmärrän jos et halua vastata, koska kysymykseni koskee yksityistä asiaa, mutta asutko HOASin vuokra-asunnossa? Voiko siis toisen paikkakunnan yliopiston kirjoilla oleva saada Helsingistä opiskelija-asunnon? Kysymys on siis ajankohtainen omassa elämäntilanteessa. Kiitos paljon jos viitsit vastata :)

2. elokuuta 2009 klo 18.47  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Jennii, tuu jo takas :)

2. elokuuta 2009 klo 20.39  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Alkaa kyllä tulla jo ikävä. :)

3. elokuuta 2009 klo 15.48  
Blogger More To Love!-Mimmi kirjoitti...

Voisit jo pikkuhiljaa palailla sorvin ääreen! :D

4. elokuuta 2009 klo 14.51  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu