Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

You've got mail!

Pupulandia

25-vuotiaan tyttösen pohdintoja tyylistä, muodista, kauneudesta ja sen sellaisesta.

maanantai 12. marraskuuta 2007

You've got mail!


Kirjoittelin jo kesällä nerokkaasta T-postista, jonka tilauksesta haaveilin - ensin piti vain saada talous vaihtokauden jälkeen balanssiin ja luottokortti hankintaan. Rahatilanne on nyt parempi ja luottokortti kuumottelee taskussa, joten päätin vihdoin tehdä tilauksen.

Ensimmäisen paidan saapumiseen meni melko tarkalleen kolme viikkoa, kuten sivustolla luvattiinkin. Ensimmäinen paita tupsahti postiluukustani torstaina ja on kaikin puolin sopiva. T-paita on American Apparellin, joten laadun pitäisi olla kunnossa. Ja plussaa kerrankin riittävästä helman pituudesta! Mutta kas kummaa, myös perjantaina olin saanut T-postia. Ilmeisesti tämän uusimman paidan julkaisu sattui juuri sopivasti tilaukseni ajankohtaan, sillä ensimmäinen oli niin sanottu tervetuliaispaita ja toinen vasta varsinainen "numero".

Tervetulaisipaidan printti on melkoinen sillisalaatti, mutta värimaailma (valkoista, mustaa, pinkkiä) miellyttää minua, joten eiköhän paita pääse käyttöön. Varsinainen T-postin numero sen sijaan käsittelee ironian pilke silmäkulmassaan seksuaalisuutta näkökulmanaan naisten ja miesten seksikumppaneiden määrä. Nimittäin miehet ilmoittavat keskimäärin seksikumppaniensa lukumääräksi 7 ja naiset 4, eivätkä maailman matemaatikot ole tähän päiväänkään mennessä kyenneet selvittämään tätä mysteeriä. Ensisilmäyksellä mustavalkoisen paidan graafiset kuviot näyttävät perinteisiltä t-paita-ornamenteilta, mutta perusteellisempi tarkastelu paljastaa kuvioista melkoisia "hedelmällisyyden" symboleita. :D







Tunnisteet:

14 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hienoja paitoja olet tilannut/saanut :)

12. marraskuuta 2007 klo 12.37  
Blogger annukka kirjoitti...

Kiitos postauksesta! Olen miettinyt saman "lehden" tilaamista, ja nyt onkin oiva tilaisuus katsoa hetken, millaisia paitoja sieltä tulee. :)

12. marraskuuta 2007 klo 12.40  
Blogger Milja kirjoitti...

Tuo on kyllä niin loistava konsepti. Tekisi mieli itsekin ruveta tilaajaksi, mutta toisaalta olen aika huono käyttämään t-paitoja. Ja vielä huonompi maksamaan ;)

12. marraskuuta 2007 klo 15.01  
Blogger Bisquits kirjoitti...

Enpä ole ennen kuullutkaan tuollaisesta konseptista, tosiaan aika hauska idea. Vendetan tavoin minäkin olen kyllä aika huono t-paitojen käyttäjä, joten minun ei ehkä kannattaisi liittyä tuohon. ;-)

12. marraskuuta 2007 klo 16.14  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ihan kivoja printtipaitoja, varsinkin tuo eka jossa pinkkiä! :)

13. marraskuuta 2007 klo 13.31  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hei mites toi toimii, tuleeko yks paita per kuukausi vai miten, en mistään bongannut tommoista tietoa :D

13. marraskuuta 2007 klo 20.03  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

VOI EI! Olen niin kateellinen sinulle. Sinun blogista tämän jutun aikaisemmin huomasin ja heti oli kovat poltteet tilaamaan. Hinta ei ole paha, mutta aina ei voi olla varma riittääkö rahat! Nuo paidat ovat niin ihania. Mä olisin niin ikionnellinen jos saisin nuo :)
Konsepti on loisto, ääääää! En saa unta kun ajattelen sun paitoja.

13. marraskuuta 2007 klo 21.08  
Blogger nana kirjoitti...

Pakko saada luottokortti, mäkin haluun :) Miten tuo tilaaminen/liittyminen onnistuu, olen niin käsi etten saanut selville.

21. marraskuuta 2007 klo 6.50  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Päivitä, pliis! :)

21. marraskuuta 2007 klo 14.54  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Uusia postauksia? :(

22. marraskuuta 2007 klo 21.16  
Blogger Laura kirjoitti...

tuo t-paita postissa on aivan järkyttävän hyvä idea. minäkin rupean tilailemaan kun palkka tulee. olen kova käyttämään t-paitoja joten eivät varmasti jää lojumaan. kiitos vinkistä aivan mielettömästi. sulla on tosi hyvä blogi muutenkin, tykkään lueskella :)

22. marraskuuta 2007 klo 22.44  
Blogger Jenni kirjoitti...

Winda: Kiitoksia. :)

Maria: Tilaa ihmeessä. Itse olen ainakin ollut tyytyväinen!

Vendeta: Minäkin olen aivan haltioissani tästä konseptista. Olen myös huono käyttämään t-paitoja, mutta se on kenties johtunut pääosin vain siitä, etten ole oikein löytänyt kivoja, tyyliini sopivia ja tarpeeksi omaperäisiä paitoja kaupoista. T-post ratkaisi tämänkin ongelman. ;)

Bisquits: Jos t-paidat eivät ole oma juttu, ei ehkä kannata ryhtyä tilaajaksi. Minua kuitenkin hauskat printit ovat innostaneet käyttämään t-paitoja enemmän. :)

Desthea: Kiitos! Pidän myös uusista paidoistani, mutta olin ehkä hieman pettynyt, kun molemmat ensimmäiset sattuivat olemaan valkoisia. Jenni tahtoo väriä elämään! :D Toivotaan, että seuraava paita on värikkäämpi.

Alfie: Tiedot ovat melko selkeästi T-postin sivuilla "What is T-post?" -otsikon alla. Uusi paita lähetetään siis aina 6 viikon välein ja veloitetaan automaattisesti luottokortilta. :)

Ystävällinen hei: Onpa hauska kuulla, että olet noin kovasti paitoihini ihastunut! Älä kuitenkaan yöuniasi niiden takia menetä. :D Itselläni myös suurin kynnys paitojen tilaamista harkitessani oli raha. Tällä hetkellä talouteni on kuitenkin sen verran turvattu, että uskon pystyväni raapimaan tarvittavat 26e kasaan aina kuuden viikon välein. :)

Iines: Ilman luottokorttia tilaus ei tosiaan onnistu, mutta luottokortin hankittuasi jatko on helppoa. Klikkaat vain T-postin sivuilta kohtaa "Order" ja noudatat ohjeita. :)

Anonyymit 1 ja 2: Olen pahoillani, että uusia postauksia odotellessa meni niin kauan.

Panda: Idea on kieltämättä nerokas, varsinkin kun jokainen paita pohjautuu johonkin kekseliääseen aiheeseen. :) Kiitos myös mukavasta palautteesta! Kerrohan, miten tilaus onnistui, kunhan saat aikaiseksi. :)

26. marraskuuta 2007 klo 16.06  
Blogger Unknown kirjoitti...

UU jea, maki haluun.
Niin kun Panda jo sanoikin, minäkin rakastan t-paitoja, joten i want too!!! :D Sitten kun saisi vielä luottokortin niin kaikki olis loistavasti. :)
Oon ihan täpinöissäni...

5. joulukuuta 2007 klo 21.57  
Blogger merikarhu kirjoitti...

Olen pyytänyt tätä joululahjaksi, kauan olen haaveillut. Tällä on myös muunlaisia kivoja printtipaitoja, mutta ne ovat kyllä aika kalliita. :/

13. joulukuuta 2007 klo 10.09  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu