Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Kuin kaksi marjaa, osa 3

Pupulandia

25-vuotiaan tyttösen pohdintoja tyylistä, muodista, kauneudesta ja sen sellaisesta.

keskiviikko 18. maaliskuuta 2009

Kuin kaksi marjaa, osa 3

Tein äskettäin niin ällistyttävän havainnon, että on pakko jakaa tämä myös teidän kanssanne! Katselin sivusilmällä Greyn Anatomiaa ja jäin hämmentyneenä tuijottamaan Denny-nimistä hahmoa ja ihmettelin, onko Vicky Cristina Barcelona -leffastakin tuttu Javier Bardem todella ollut osallisena tuossa sarjassa?! No eipä ole, vaan hänellä on kaksoisolento nimeltä Jeffrey Dean Morgan. Miten voivat kaksi miestä näyttää noin samalta!


Vasemmalla siis Jeffrey Dean Morgan ja oikealla Javier Bardem.

Tunnisteet:

47 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

No huhhuh! Tää järkyttää nyt kyllä! Oon aina kelannu heitä samaksi! Wow! :D

18. maaliskuuta 2009 klo 22.08  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

minusta nuo näyttää honey junkeyn mieheltä ;)

18. maaliskuuta 2009 klo 22.09  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Onpa samannäköiset muuten!:)

18. maaliskuuta 2009 klo 22.16  
Blogger Lola kirjoitti...

Täytyy myöntää, että olen itse miettinyt äitini kanssa samaa!;o Mentiin ihan sekaisin just ton Vicky Christina Barcelonan näkemisen jälkeen kun katottiin jotain toista leffaa, missä Jeffrey Dean näytteli. Hassua tosiaan! :)

18. maaliskuuta 2009 klo 22.18  
Blogger Sara kirjoitti...

Ompas muuten samannäköisiä! :D En ole aiemmin tajunnutkaan.. Katsoin vain Vicky Christina Barcelonassa, että ompa tuo mies tutun näköinen :D

18. maaliskuuta 2009 klo 22.21  
Blogger Anni kirjoitti...

Häh, noihan näyttää ihan samalta D:

18. maaliskuuta 2009 klo 22.24  
Blogger rory kirjoitti...

itte olin ihan varma, et noi on sama ! kummaksuin vähä tota nimee, mut sit olin et joo joo. no onpahan tämäkin harha rikottu :D

18. maaliskuuta 2009 klo 22.28  
Blogger Tiia kirjoitti...

Mä oon mennyt monet kerrat samaan lankaan! :D Helposti luulis kaksosiks.

18. maaliskuuta 2009 klo 22.33  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Apua! oon itsekkin luullu noita kahta samoiks miehiks. Mutta täytyy myöntää että Jeffrey Dean Morgan on se komeampi!

18. maaliskuuta 2009 klo 22.33  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Siis anteeksi mitä?! Katsoin tuon kyseisen leffan tässä pari päivää sitten (en pitänyt siitä oikeastaan..) ja kelailin myös äitini kanssa, että kyllä tämän on pakko olla se sama näyttelijä kuin Greyn Anatomiassa, vaikka jokin siinä kovasti mietityttikin.. Ääni jotenkin erilaisempi jne. No, annoin sen sitten jäädä, sillä empä jaksanut alkaa näyttelijöiden nimiä tarkistamaan, koska oletin koko ajan sen miehen olevan kyseinen näyttelijä. Ja voihan höh, nyt sinä pamautat tälläisen! :D No, kiitos että valaisit, olisin muuten elänyt koko loppu elämäni epätietoisuudessa.

Ja kyllä täytyy sanoa, että uskomattoman paljon samaa! Täytyy ihan ihmetellä :)

18. maaliskuuta 2009 klo 22.35  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Joo, mäkin jouduin googlettaa miehet katsottuani Vicky Christina Barcelonan -olin varma, että kyseessä on sama mies. :)

18. maaliskuuta 2009 klo 22.36  
Blogger Jonna kirjoitti...

Olen ihmetellyt noiden kahden miehen tismalleen samaa ulkonäköä jo iät ajat! Hyvä, että en ole yksin tämän kanssa:D

18. maaliskuuta 2009 klo 22.39  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hei, mäkin oon miettinyt ihan samaa asiaa! Kiitos, että selvitit tämän mysteerin puolestani ;).

18. maaliskuuta 2009 klo 22.54  
Blogger Taina kirjoitti...

Mäkin oon miettinyt tota. Uskomattoman samannäköiset kyllä. Hassu juttu :)

18. maaliskuuta 2009 klo 22.57  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hahaa, luulin myös että nuo on yksi ja sama henkilö.:D Pelottavaa, ovatkohan henkilöt itse tietoisia samannäköisyydestään?

18. maaliskuuta 2009 klo 23.02  
Blogger Reetta kirjoitti...

Voi miten onkin todella samannäköiset. Nopeasti tsekkaamalla menisi kyllä sekaisin kumpi olikaan se ja kumpi tämä :D

18. maaliskuuta 2009 klo 23.07  
Blogger xoxo, mariamaria kirjoitti...

ainoa erotus on se, että javierin nenä on paljon seksikkäämpi!! :)

18. maaliskuuta 2009 klo 23.14  
Blogger Ambe kirjoitti...

HÄÄÄH!! En ole Vicky Christina Barcelonaa ehtinyt itse katsoa vielä, mutta lukuisia mainoksia nähneenä ja leffakoteloa katseellani syynänneenä olen minäkin ollut siinä uskossa, että yksessä on sama mies! Sitäpaitsi olen ollut aina sitä mieltä, että Jeffrey Dean Morgan on ihan syötävän komea. Ei taida kuitenkaan olla elämäni rakkaus kun näin julkeasti sekoitan hänet ajoittain myös johonkin muuhun :D

18. maaliskuuta 2009 klo 23.18  
Blogger Veera kirjoitti...

mä olen joskus hieraissut silmiäni ihan saman asian vuoksi. Kuumia ne on molemmat. :)

18. maaliskuuta 2009 klo 23.20  
Blogger Laura kirjoitti...

Mitäää! Luulin kyllä noita ihan samaks mieheks xD

19. maaliskuuta 2009 klo 0.24  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

joo tiedätkö oon katsonu ihan samaa! oli pakko etsiä netistä sarjan näyttelijän nimi kun alko niin häiritsee tossa pari viikkoa sitten :)

19. maaliskuuta 2009 klo 1.00  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Pelottavaa.. Niiden on pakko olla yks ja sama ihminen! :D

19. maaliskuuta 2009 klo 3.23  
Blogger vippe kirjoitti...

Meillä oli tästä just armoton perheriita viikonloppuna kun katseltiin Vicku Cristina Barcelona. Äiti ja veli väitti, että näyttelijä oli Denny ja minä väitin, että ei ole. Jeffrey Dean Morganhan näytteli myös leffassa P.S I love you.
Tää postaus tuli hyvään aikaan sillä nyt pystyn todistamaan olleeni oikeassa ;)

19. maaliskuuta 2009 klo 8.08  
Blogger Unknown kirjoitti...

mä huomasin ton kans joitakin kuukausia sitten! melkee kuin kaksoset :D

19. maaliskuuta 2009 klo 8.33  
Blogger t kirjoitti...

ihanat miehet! suosittelen P.S Rakastan sinua leffan katsomista! Siinä noista kahdesta saa nauttia PALJON! ;)

19. maaliskuuta 2009 klo 10.45  
Blogger Christina kirjoitti...

Minä ihmettelin ihan samaa kun vuokrasin Vicky Cristina Barcelonan. Olin ihan varma, että hei, tässähän on Denny - vaan eipä sitten ollutkaan. ;) Ihan totisesti kuin kaksi marjaa!

19. maaliskuuta 2009 klo 11.12  
Blogger Anna kirjoitti...

Hitto, mä ihan oikeesti eilen sanoin kaverille ku Grey tuli, että OMG Bardem on tässä, molemmat nyökyteltiin siinä.. Ihan uskomatonta:D

19. maaliskuuta 2009 klo 11.13  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ei voi muuta sanoa kuin, että ohhoh!!

19. maaliskuuta 2009 klo 12.47  
Blogger miina kirjoitti...

Joo mäki oon kattonu että onpas saman näkösii, oon kyllä tienny että ne on eri tyypit mutta oon aina seurannu greytä ja sitten kun tuo Vicky Christina Barcelona tuli ni katoin ensin että denny on siinä mut ei se sit ollukkaa :D

19. maaliskuuta 2009 klo 13.12  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Oon huomannu ihan saman!

19. maaliskuuta 2009 klo 14.33  
Blogger kullanmuru kirjoitti...

No nää nyt on ihan saman näkösiä, en nähny mitään eroa!! :D

19. maaliskuuta 2009 klo 15.03  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mitä hittoa, oon luullu että kummassakin on tuo Javier! :-----D Olen syvästi järkyttynyt :D

19. maaliskuuta 2009 klo 16.11  
Blogger lotta kirjoitti...

Jeffrey Dean Morgan on iiihana :D ♥

19. maaliskuuta 2009 klo 16.29  
Blogger Jenni kirjoitti...

Vastaan nyt yhteisesti kaikille, koska olette tuntuneet olevan asiasta niin yhtä mieltä. :D Siis minäkin todella luulin, että kyseessä on yksi ja sama mies, mutta eipä ollutkaan. Mikäs sen parempi, jos tuollaista komistusta on peräti kaksin kappalein! ;) Itse sytyn enemmän tuolle Jeffrey Dean Morganille, vaikka tässä tapauksessa suosikin valikointi on aikamoista hiusten halkomista. :D Ja Ambelle vielä sen verran, että ehkä ei kannata ainakaan sitä omaa poikakaveria heivata, jos tämä rakkaus on näin heikolla tolalla. :D

19. maaliskuuta 2009 klo 16.36  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Minäkin olen luullut samoiksi hepuiksi!:D Hei, juttuidea. Tee sellanen step-by-step "näin punaat huulet" - postaus. En tiedä, onko tämä enemmän Nelliinan heiniä, mutta olis kiva ainakin tietää, mitä huulimeikkejä käytät:)

19. maaliskuuta 2009 klo 18.08  
Blogger Toveann kirjoitti...

Jösses! nehän näyttää ihan samanlaisilta! :)

19. maaliskuuta 2009 klo 18.50  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Katsoin Vicky Christinana Barcelonan pari kuukautta sitten ja nyt olen pitkän tauon jälkeen alkanut seuraamaan taas sivusilmällä Greyn anatomiaa. Ja mun ensimmäinen ajatus oli "Mitä ihmettä Javier on näytellyt myös tv-sarjassa!?"

Uskomatonta kuinka samannäköisiä miehet on...komeita molemmat.

19. maaliskuuta 2009 klo 18.52  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Itsehän bongasin Jeffrey Dean Morganin pari vuotta sitten ensin Supernaturalista (täysin turhake sarjaksi muuten, mutta kun komeita miehiä on ihan vilisemällä) ja sitten Ps. I Love Yousta (Irkkuaksentti oli kieltämättä toooosi feikki, mutta who cares, kun näyttää tolta), ja pitkään luulin, että Bardem on sama heppu. Noloo. Onneksi tajusin erheeni ennen kuin aloin hehkuttamaan Morganin Oscarilla;) Onpa mukava tietää, etten ole ainoa:P

19. maaliskuuta 2009 klo 19.18  
Blogger eeva kirjoitti...

Mua hihitytti ihan mahooottomasti tää postaus, koska olen itse kytännyt äimän käkenä ihan samaa juttua :D
Sen sijaan omituista on se, että Bardem ei iske ollenkaan mutta Jeffrey saa polvet veteliksi! Sen täytyy johtua siitä että miäs näytteli irkkua PS. I Love You:ssa..

19. maaliskuuta 2009 klo 20.05  
Blogger asta kirjoitti...

huomasin ite samalta :-D

19. maaliskuuta 2009 klo 23.21  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

OhO en ees tajunnu, vaikka oon molemmat nänhy ja Greyn anatomia iha mun lempparisarjaki. Varmaa tajusin että Bardem näyttää tutulta, mutta en osannu yhistää. Hullua!

20. maaliskuuta 2009 klo 0.34  
Blogger Mirre kirjoitti...

Siis mä olin niin sata varma, että The Watchmenin The comedian on toi javier bardem, ja paasasin siitä mun poikaystävällekkin... " se oli siin vicky cristina barcelonas" "no eikä ollut"... ja sit kävin tarkistaa imbd:stä, ja ei, se ei ollut se. :D Mut tää selventää paljon, mun silmissä ei siis ole vikaa :D hollywoodissa liikkuu vaan omituiset kaksoisolennot :D

20. maaliskuuta 2009 klo 10.35  
Blogger Anna kirjoitti...

haha, nyt ku oon hurahtanu greyn anatomiaan, niin oon miettiny ihan samaa. ihana mies. tai no monikossa, ihania miehiä.

20. maaliskuuta 2009 klo 12.19  
Blogger etta kirjoitti...

Mä olen miettinyt ihan samaa, miten voi näyttää noin samalta, vaikka sukujuuret on ihan eri puolilta maapalloa.

21. maaliskuuta 2009 klo 13.26  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

katsoi juuri eilen vicky cristine barcelonaa, ja mietin aivan samaa kavereideni kanssa!

21. maaliskuuta 2009 klo 14.51  
Blogger noora kirjoitti...

Hei mäkin olen bongannut nuo kaksoset ! :D

28. maaliskuuta 2009 klo 23.54  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

ARGH! katoin just eilen vc barcelonan ja olin ihan, että miksei tästä miehestä tuu nyt niitä kiksejä, mitä greyssä ja ps. rakastan sinua leffasta tuli....mutta tämä selittääkin kaiken!! väärä mies : D

5. huhtikuuta 2009 klo 1.15  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu