Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Onnellinen jälleennäkemisen hetki

Pupulandia

25-vuotiaan tyttösen pohdintoja tyylistä, muodista, kauneudesta ja sen sellaisesta.

keskiviikko 4. maaliskuuta 2009

Onnellinen jälleennäkemisen hetki

Hahaa, Olen riemuissani! :) Ihmettelin viime viikolla, miten vaatteet voivat vain mystisesti kadota ja harmittelin kahta hukkaamaani toppia. Tänään tulin siihen tulokseen, etteivät ne ole vain voineet kadota jäljettömiin ja päätin tutkia vaatekaappiani hiukan tarkemmin. Olen joskus miettinyt, että kaapin sisällä oleva Elfa-korisysteemi saattaisi helposti nielaista paidan jos toisenkin uumeniinsa. Vedin alimman korin kokonaan kehikosta ulos ja mitä sen takaa paljastuikaan! Molemmat karkulaiset löytyivät! Nyt muutkin penkomaan niitä kaappeja. ;)



Tunnisteet:

13 kommenttia:

Blogger MouMou kirjoitti...

Miksen minä löydä koskaan hukkamiani tavaroita!:D Nimim. hukkasin 200€ arvosta lahjakortteja rippijuhlieni jälkeen, hups... Vai oliko ne ylppärit!:S

4. maaliskuuta 2009 klo 12.00  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Minulta katoaa pelottavan paljon koruja. Epäilen, että niitä syö joko kissa tai imuri. :/

4. maaliskuuta 2009 klo 13.35  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

ei auta! kadonnut kaveri ei ole kaapissa, kaapin alla, kaapin takana tai kaapin päällä! ei auta ku purra hammasta yhteen ja ettiä uus lemppari paita..

4. maaliskuuta 2009 klo 13.38  
Blogger kullanmuru kirjoitti...

Tollasia löytöjä minäkin aika usein teen :D

4. maaliskuuta 2009 klo 14.44  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hei ihmiset oisko teillä mitään hyviä vinkkejä millä saa kunslakkapurkin auki:D olen jo kerran tätä käyttänyt, mutta nyt et saa aluskakan korkkia auki millään! auttakaa mua oisin nyt just halunnu pinkit kynnet mutta tartteisin myäs tätä aluslakkaa:D kiitti=)

4. maaliskuuta 2009 klo 16.55  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ei löydy! Oon hävittäny lempparimekkoni! Ja muutin vasta eikä siinäkään rytäkässä löytyny! Miten mekko voi kadota mihinkää? Tosi pelottavaa. Kun ei se ees oo ollu missään yökylässä tms. mukana! Haluan löytää sen!

4. maaliskuuta 2009 klo 18.53  
Blogger Reetta kirjoitti...

Joskus vaatteet/tavarat hukkuvat tuosta noin ja sitten ne yleensä löytyvätkin samalla tavalla. Hienoa että löysit piilosilla olleet vaatteesi :)

4. maaliskuuta 2009 klo 18.54  
Blogger Lumikki kirjoitti...

Hyvä kun löytyivät!

Pakko jakaa kokemus, nimim. hävitin kerran pasrhaan hupparini koko kesäksi! Alkusyksyllä löysin sen sitten yhdestä laukusta! :D

4. maaliskuuta 2009 klo 22.17  
Blogger Jenni kirjoitti...

MouMou: Ohhoh! Tuo on jo aika hyvin. :D Tai siis huonosti... ;)

Kaba: Sinun pitää ruveta tarkkailemaan kissasi ulosteita tarkemmin. :D

Naena: Voihan kökkö. :/ No ainakin saat tekosyyn ostaa uuden paidan. ;)

Kullanmuru: Se on kyllä mahtava tunne, kun löytää jotakin, mikä on ollut kadoksissa jo kauan. :) Itsekin olin melkein luopunut toivosta jo.

Anonyymi: Minulla oli ihan sama ongelma tuossa jokin aika sitten, kun kynsilakkapullon kierteisiin oli jäänyt lakkaa ja korkki oli jumiutunut kiinni. Yritin vaikka mitä ja onnistuin homman tiimellyksessä hajottamaan esimerkiksi kynsisakseni (don't ask! :D ). Lopulta erittäin runnotun näköinen korkki lähti auki, kun väänsin sitä pihdeillä.

Mariaa: Oletko tarkistanut vanhempiesi ja sisarustesi kaapit, mikäli siis vielä asut kotona? Entä tsekannut kaikki henkarit, ettei se olisi jäänyt piiloon jonkun muun vaatteen alle? Toivottavasti löytyy! :)

Ellie: Oli kyllä kivaa, kun ne löytyivät. :) Olin jo varautunut siihen, etten näkisi niitä enää koskaan. :D

Lumikki: Olen itsekin hukannut kaikenlaista pientä siten, että olen vain unohdellut eri laukkujen pohjille kaikenlaista tavaraa. Kun käytössä on ollut joku toinen laukku, en ole muistanut tarkistella muita kasseja. :)

5. maaliskuuta 2009 klo 10.31  
Blogger Ee kirjoitti...

Hahah, mullakin on ollut noita Elfa-korihyllyjä ja on se vaan ihmeellistä, mitä kaikkea niiden kätköistä löytyykään kun oikein alkaa penkomaan! Tällä hetkellä mulla on lenkkarit kadoksissa, mistäköhän ne löytyisi..

5. maaliskuuta 2009 klo 20.24  
Blogger hqnna kirjoitti...

Ehdotonta parhautta löytää noita muka hävinneitä vaatteita jostain kaikkien takaa. Varsinkin jos sattuu käymään niin ettei edes muistanut omistavansa:D alan jo innolla odottaa mitä uusvanhoja löytöjä teen kun roudaan kesävaatteet varastosta... joka vuosi muutama iloinen yllätys:D

5. maaliskuuta 2009 klo 23.16  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mä aina onnistun kadottamaan tavaroita. Muutossa oli yks mun vaatesäkki menny vahingossa mökille ja mä etin mun minishotseja kissojen ja koirien kanssa. Lopulta ku mä vihdoin löysin vaatteeni mökiltä eräästä komeronnurkasta siskoni vaatesäkistä oli joku törkeä hiirenvihulainen jyrsinyt shotseihin takapuolen kohdalle kädenmentävän aukon ;) Onneksi muut tavarani olivat säästyneet hiiren hyökkäykseltä. Nyt ei oo kadoksissa muuta ku kaks korua ja lempparipaita, mutta eiköhän neki löydy joskus :)

7. maaliskuuta 2009 klo 19.18  
Blogger Jenni kirjoitti...

Ee: Todellakin! Ei ole edes ensimmäinen kerta, kun sinne väliin on kadonnut jotakin. Pitäisi säännöllisesti tarkistella. :)

Hqnna: Omasta kaapista tehdyt löydöt ovat aina kaikkein riemastuttavimpia. :) Olen itsekin joskus onnistunut löytämään vaatteita, joiden olemassaoloa en edes muistanut. :D

Viekku: Voi hiirenrontteja. :D Minulle ei onneksi ole koskaan käynyt noin. :D Ehkä kannattaa pitää lempparivaatteet poissa sieltä mökiltä, ettei käy köpelösti. ;)

8. maaliskuuta 2009 klo 10.49  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu