Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Lumi & Mhann FW09

Pupulandia

25-vuotiaan tyttösen pohdintoja tyylistä, muodista, kauneudesta ja sen sellaisesta.

lauantai 12. syyskuuta 2009

Lumi & Mhann FW09


Torstaina oli tosiaan Lumin ja Mhannin syksyn mallistoa esittelevät kekkerit, joista muutamassa blogissa onkin jo kirjoiteltu. :) Paikalla oli blogikansaa edustettuna ihan kiitettävästi, sillä ainakin Vesa Silver, Cool Cupcaken Panda, Aurora, Stella ja Issues-blogin hurmaavat Jan ja Inke olivat tulleet paikalle. Kenties bloggaajien kesken vallitsevat yhteneväiset laukkumieltymykset, koska kaikki tuntuivat tasapuolisesti fiilistelevän samoja veskoja. :D


Uudessa mallistossa minua ihastuttivat kulmikkaat ja vinot leikkaukset sekä salmiakin muotoiset niittikoristeet, joita oli melkein jokaisessa laukussa. Väritkin olivat klassisen mustan ja ruskean lisäksi herkullista punaista ja violettia. Alla olevassa kuvassa näkyvää pitkulaista lompakkoa himoitsin kiihkeästi, mutta sain mieleni rauhoitettua muistuttamalla itselleni, että ostin vasta viime viikonloppuna harmahtavan beigen Lumin lompakon. :D Tosin bongasin liikkeestä samaa mallia eri väreissä ja yksi niistä sai minut heti ihastumaan. Arvaatteko mikä väri on minun juttuni? ;) Vakiomallistoon kuuluvat Super Market Bagit jaksavat myös herättää kiinnostusta kerta toisensa jälkeen. Some day, some day...



Aveciksi lähtenyt ystäväni kertoi lanseeranneensa termin rakkauslahja. Jos siis joku päivä tunnet rakastavasi kumppaniasi valtaisan paljon, voit ilmaista tätä rakkautta antamalla hänelle rakkauslahjan. :D Kaverini kertoi vihjailleensa poikaystävälleen, että mikäli rakkaudentunne jonakin päivänä on aivan ylitsevuotavainen, hän ei varsinaisesti pahastuisi Lumin mustasta XL-kokoisesta Super Market Bagista. Vielä tuo päivä ei ole koittanut, mutta toivo elää. :D



Laukkujen lisäksi iskin silmäni muutamiin koruihin, joita liikkeessä oli esillä. Hopeinen mosaiikkimaisella pinnalla koristettu rannekoru sulatti sydämeni, mutta vilkaisu hintalappuun hillitsi taas intoani hiukan. Toinen ihastus oli hopeinen "pallo", joka näyttää vähän kuin taitellulta paperipallolta.


Asu oli illan kemuissa melkein sama kuin MTV:n aamupalalla, vaihdoin vain vyön parempaan (havaittuani aamuisen liian löysäksi) ja kengät tennareista korkokenkiin. Harmaat mokkanahkaiset korkokengät ovat loistolöytö viime syksyltä - kustansivat kirpparilla kokonaisen 1 euron. Okei, ne ovat ihan vähän isot ja olen korjannut asiaa kotikutoisesti tunkemalla pumpulia kärkeen. Loppuillasta kengät lonksuivat ikävästi, mutta mitäpä sitä ei kauneuden eteen tekisi. :D Aurora ilmeisesti oli aivan säkenöivän hauska asukuvia ottaessaan, koska näytän toisessa kuvassa siltä kuin naamani olisi ratkeamassa liitoksistaan. Happy girl! ;)



Tunnisteet: , ,

12 kommenttia:

Blogger Herttainen kirjoitti...

Tajusin muuten eilen miten pöljä mä oon!! Enhän mä voi nyt tehdä tommosta lettikampausta kun mulla on otsatukka :D Hyvä minä...

Mäkin sain kutsun tonne, mutta mulla on aina to-iltaisin tanssitunti. Enkä tiedä miten hyvin sulautuisin tommoseen tapahtumaan. Kun en juo ees skumppaa ja syö sushia ja tuntuu että monesti tarjotaan aina jotain semmosta ;D Mutta ehkä mä vielä joskus lähden jos ajankohta on sopiva.

12. syyskuuta 2009 klo 9.00  
Anonymous Mie vaa kirjoitti...

Mäkin annan murulle silloin tällöin rakkauslahjoja ! :D

12. syyskuuta 2009 klo 9.05  
Blogger Tuulia kirjoitti...

Vähänkö olet söpönä taas liikenteessä :)

Rakkauslahja on vähän niinkuin Ajattelin Sinua- lahja, eli kun näkee jonkun tavaran joka muistuttaa rakkaastaan, se on vain pakko hänelle ostaa :)

12. syyskuuta 2009 klo 10.00  
Blogger Anna-Maria kirjoitti...

Ää ärsyttää, että kaikki kiva on AINA Helsingissä, AINA viikolla (meitä arkisin työssäkäyviä bloggareitakin on) ja vielä silloin kun olen kipeänä. :( Olis ollut niin kiva tulla tuonnekin, mutta minkäs teet. Söpöltä näytit!:)

12. syyskuuta 2009 klo 12.59  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

hitto sä oot niin tyylikäs! ihana tuo harmaa mekko- asu

12. syyskuuta 2009 klo 13.34  
Anonymous Lode kirjoitti...

nätti oot!:)

12. syyskuuta 2009 klo 14.47  
Blogger Jenni kirjoitti...

Rva Herttainen: No voi ei. :D Mutta ehtii niitä lettejä vääntämään sittenkin, kun tukka on vähän kasvanut. ;) Ja hei, ihan turhaan ujostelet noita kekkereitä! Ei niissä kaikissa ole sushia. :D

Mie: Oi, murusi on onnenmyyrä. ;)

Winda: Kiitos. :) Joo, olen itsekin sellainen, että on tosi kiva ostaa jos näen jotakin, joka sopisi ystävälleni/rakkaalleni täydellisesti, vaikka ei olisikaan mikään merkkipäivä. :) Toisinaan panttaan lahjoja johonkin merkkipäivään asti, mutta useimmiten en malta! :D

Anna-Maria: Näissä jutuissa touhu on kyllä todella Helsinki-keskeistä. :/ Varmaan johtuu suurimmaksi osaksi siitä, että nuo viestintätoimistot tuppaavat sijaitsemaan pääkaupungissa. Ei auta kuin muuttaa Helsinkiin! ;)

Anonyymi1: Voi kiitos! :) Tykkään tuosta mekosta tosi paljon ja olin innoissani, kun keksin uuden tavan käyttää sitä tuon vyön kanssa. :)

Lode: Kiitos kovasti. :)

12. syyskuuta 2009 klo 17.59  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

IHANIA laukkaja jms : )))) haluun noi kaikki :P

12. syyskuuta 2009 klo 20.33  
Anonymous Heidi kirjoitti...

Ihania laukkuja! En itsekkään pahastuisi jos mulle tupsahtaisi joku Lumin laukku (:

Oon huomannu, että vähitellen oon ruvennu lukemaan sun blogia yhä enemmän ja enemmän! Nyt tää on yks mun suosikkiblogeista! Jatka samalla lailla (:

13. syyskuuta 2009 klo 9.59  
Anonymous Kirsi kirjoitti...

Mä sain heti aamusta todellisen rakkauslahjan, korun jota olen vuosia toivonut. En tosiaan uskonut, että just tänään vihdoin saisin sen :)

14. syyskuuta 2009 klo 8.54  
Blogger Jenni kirjoitti...

Anonyymi: No niinpä! Kelpaisi minullekin. :)

Heidi: Joo, minulle saa myös lähetellä Lumin laukkuja, jos siltä tuntuu. ;) Ja ihana kuulla, että viihdyt blogini parissa! :)

Kirsi: Oijoi! Onneksi olkoon. :)

14. syyskuuta 2009 klo 18.23  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

hyi sä oot laihtunu kamalan näköseksi. rinnatki kadonnut

15. syyskuuta 2009 klo 9.01  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu